2015. január 1., csütörtök

21.fejezet, Happy End

- Luke lerázva, szóval hová megyünk? - kérdezem
- Titok - mondja. Felveszem a bakancsomat, és magamra kapom a kardigánomat. Neymaron zakó van, rajtam egy narancs színű Chanel. Nem ülünk autóba ami érdekes. Nem sokáig gyalogolunk. A London Eye mellett állunk meg. Az óriáskerék ki van világítva és senki nincsen rajta. Ney megfogja a kezemet és húzz. Egy öregebb úr nyitja ki a kabinunkat. Egy asztal van benne, két szék és egy hangszóró. Beszállunk majd az óriáskerék felmegy a legtetejére, és megáll. Látni egész Londont. Látom a házunkat, a Temzét pedig főleg hiszen szinte itt van mellettünk. Csak ámulok. Neymar szed magának a húsból.
- Hogy tetszik? - kérdezi
- Csodás. Pompás. - mosolygok.
- Megbocsátasz? - kérdezi
- A hét napjain mikor elmentünk valahová nem tűnt fel, hogy már meg van bocsátva. - mosolygok
- Köszönöm. - mondja
- Mit?
- Hogy az enyém vagy - súgja. Közelebb megyek hozzá, és megcsókolom. Beleülök az ölébe, és a csók egyre szenvedélyesebb lett.
- Nagyon gáz lenne ha itt és most magamévá tennélek - kérdezi mire én a fejemet rázom, és nevetek.  - Várjuk meg míg haza érünk - súgom a fülébe.
- Jól van - csókol meg újra.
Ezután ő etet meg engem és én is őt. Sokszor nevetünk például a hülye vicceimen.  Mesél Daviról aki már iskolába jár, és az osztály társai nagyon irigylik, és néha bántják is, de van egy nagyon jó barátja aki mindig megvédi.
Én is mesélek neki Luke-ról, elmondom, hogy az első szava például az volt, hogy könyv amit nem is tudom honnan tanulta.
- Táncolunk? - kérdezi. Bólintok. Bekapcsolja a magnót és a Love Runs Out szól. Nem is tudom, hogyan tudunk ilyen bénán táncolni de jól szórakozunk.
- Hozzám jössz? - kérdezi, és elővessz valamit a zsebéből. Egy gyűrű az. - jöhetnék az ócska szöveggel, hogy a nagyié volt de nem, az a húgomnál van.  3 éve vettem, még neked. Reménykedtem, hogy egyszer eljut hozzád.
- Igen - mosolygok .Felhúzza az ujjamra a gyűrűt. Neymar jelezz az öreg úrnak, így lemegyünk majd hazasétálunk. Otthon pedig egyből egymásnak esünk. Soha nem volt még ilyen jó, mint eddig. Ahogyan együtt voltunk ahogy figyelt rám még is uralkodott. Férfi volt minden tekintetben. mellette nő voltam. Fáradtan estünk össze, mellkasára feküdtem. Éreztem ahogyan elalszik, de én nem tudtam. A gyűrűmet néztem, és azon gondolkoztam milyen jó vele lenni. Milyen boldog vagyok most éppen. Az ahogyan indultunk. Mindketten változtunk van aki többet van aki kevesebbet. De talán ezután mindig felteszem majd a kérdést ha  két celeb összejön.Nálunk is biztosan sokan feltették , talán még én is magamnak.  Vajon ez hamis a szerelem....vagy talán nem is volt az?


Sziasztok! 
Ez is eljött az utolsó fejezet. Szerintem holnap este fent lesz az epilógus is vagy nem, még nem tudom. Tudom rövid lett, de nem volt nagyon ihletem :(
Addig is írjátok meg mi volt a KEDVENC részetek:) 
És akinek van kedve írhat egy NOVELLÁT, persze nem kötelező, de a felhívás a következő:
HOGYAN KÉPZELITEK EL TESSA ÉS NEYMAR JÖVŐJÉT 
a legjobbakat kiteszem majd:) 
A következő blogomra még várnotok kell majd, de azt tudom, hogy fanfiction lesz, szerintem Neymaros szintén:) 
Holnap, de héten még biztosan találkozunk:) 

5 megjegyzés:

  1. Mi koszonjuk hogy olbashattuk Blogot en nagyon szerettem es varom az uj blogba az uj reszt!! :* :)

    VálaszTörlés
  2. Imadom es meg olvasnam ezt a blogod tovabb de nagyon varom a kovi blogod <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó.<3 Iszonyatosan fog hiányozni.:'( <3 Tényleg...:'( <3 Nagyon nagyon szerettem..:( <3
    Azért várom a másik blogod.<3 :)
    Sok puszi.:* :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!:) Egyszerűen IMÁDTAM-és imádni is fogom-a blogod!! *-* <33
    Sajnálom hogy abba hagyod,kár. Pedig én is nagyon szerettem.. :|
    Nagyon nagyon kíváncsi leszek majd az új blogodra!!:*
    Puszi:*

    VálaszTörlés
  5. Megkérdezhetném,hogy ki a főszereplő lány?

    VálaszTörlés