2015. január 4., vasárnap

Írói utószó

Na ez is eljött. Először egy kis adatokat mondanék: 
36 rendszeres olvasóm volt,  Összesen 17.592 oldalmegjelenítés és a legtöbben a 3.fejezetet olvastátok el pontosan 382-en. 23 bejegyzés volt mint fejezet és még néhány szünet, díj és bocsánatkérések. 

A történetről annyit mondanék, hogy csak az alap sztori, és hogy egymásba szeretnék, Tessa harcos titka, és a megcsalást tudtam előre, hogy ezek biztosan benne lesznek a sztoriban. Tessa karaktere elég közel áll hozzám, főleg zeneileg, a Love Runs Out az egyik kedvenc dalom és magam is nagy OneRepublik fan vagyok, Imagine Dragonst és Bastille-t szintén hallgatok, és Beatlest igaz Tessa azt nem hallgatott. Neymart ilyennek képzelem el a valóságban is, mint amilyenek leírtam viselkedésben. Julietet talán néha-néha a legjobb barátnőm adta mint ötlet, elég sok van benne belőle, de külsőleg különböznek, míg a legjobb barátnőm barna, barna szemekkel addig Juliet szőke, kék szemekkel. Egyébként a hölgyet Bold Annának hívják, és azt is megszeretném neki köszönni, hogy támogatót, és persze adta az ötleteket olykor-olykor pedig meghallgatta azokat:)   Én ennyit mondanék nektek zárásul:) Februárban találkozunk majd az új blogommal addig olvasni az újat és persze Nenna sztoriját, mert azon is lehet majd sírni bőven ám;)  Jó sulit nektek, aki pedig velem együtt fog Januárban felvételizni nekik sok sikert, és tanulni rá! Aki pedig majd jelvizsgázik, vagy más ilyen fontos dolog annak is sok sikert hozzá! 
ÉS Várom a novellákat ha valaki írna:) És ha megengedi kiraknám a blogra is. A kész műveket ide küldjétek: banett132001@gmail.com vagy mehet facebookra akinek ismerőse vagyok:)  És köszönöm, hogy velem tartottatok:) 

2 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Szerintem még nem írtam neked ,mivel mikor megláttam ,hogy van új rész rögtön faltam a sorokat. Ez volt a kedvenc blogom sok szempontból is ezért nagyon sajnálom,hogy vége lett. Nem nagyon szeretném felsorolni,hogy mennyire mennyire imádtam ezt a blogot,úgyhogy szerintem többször fogok még ide felnézni és csak olvasgatni a részeket.
    Egy kérésem viszont lenne: ellinkelnéd a blogokat a facebookomra? Ha látom hogy erre válaszoltál rögtön rádírok ha az neked jó persze. (Egy csoportban vagyunk:FCB Barcelona blogok)
    Továbbra is sok sikert.
    Puszi,
    K

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írj nyugodtan és azt is leírhatod milyen szempontokért szereted a blogot:)

      Törlés