2014. november 30., vasárnap

17.fejezet Telefon.

Másnap későn keltem fel. A nap már besütőt a szobámba de nem zavartattam magamat, feküdtem még egy kicsit. Mikor végre erőt vettem magamon, elmentem zuhanyozni majd felöltöztem. Kimentem a konyhába és készítettem magamnak enni, és beültem a szendvicsemmel a tévé elé. A szokásos hírek mentek és persze a tegnapi. Neymar a városba van. Mint elmondták azért mert a Barcelona itt fog játszani, de a focista előbb érkezett egy nappal, hogy találkozzon itt élő barátaival. Ezután leteszem a kajámat és előveszem  a rajzaimat és rajzolok tovább. J-Law ruháját próbálom megrajzolni de tudom, hogy valami hiányzik. Valami nem olyan mint ő. Valami annyira hiányzik. És akkor bevillan. Egy két gyűrődés, és készen is van. Leteszem a rajzot és a ceruzát. Írók a színésznőnek, hogy készen vannak a tervek, 2 hét múlva jöjjön el, hogy méretet vehessek. Ezután Juliet ír, hogy ebédeljünk a szokásos helyen 1 óra múlva, én visszaírók, hogy benne vagyok.  Felveszek egy farmert majd egy nagyobb méretű pulóvert. Kabátot kapok magamra, majd a bakancsomat. Smink alig van rajtam. Kilépek a lakásomból, bezárom az ajtót, és lemegyek a lifttel. Autómba gyorsan szállok be, nem is nézek körül, hogy ki figyel. Az étterem felé megyek, mivel dugó van így tudom késni fogok, de Juliet már megszokta tőlem. A rádióban Taylor Swift  szól ami elmegy de valahogy jobban vonzódom az alternatív rock zenéhez. A kocsisor szép lassan megindul, de 2 perc múlva megint állok. És akkor meglátom őt. A másik kocsiban van. Tökéletes arcával előre nézz. Valamit énekel ami megmosolyogtat. Haja kicsit hosszabb, van egy új tetoválása is. Fekete pólót visel a többit nem látom. Indexel innen gondolom a stadion felé megy. Észre vehette, hogy nézem mert a tekintete felém fordul, de én elkapom a fejemet. A tükörben látom a szemeiben a felismerést és a fájdalmat. Ekkor lesz nekem zöld a lámpa. Gyorsan megyek, talán túl gyorsan is. Leparkolok az étterem ahol már látom Julietet az ablaknál ül. Szép szőke haja ki van engedve, piros ruhát visel ami kiemeli a haját, és persze a rúzsát. Gyorsan bemegyek. Megölelem. Vele szembe foglalok helyet. Rendelek valami kaját, a pincér helyes fiú és látom Julietnek is nagyon bejön. És persze a pincérnek is.
- Láttam ma - mondom
- Kit? - kérdezz vissza
- Neymar-t - mondom, mire félrenyeli a kávéját. Rám nézz olyan most viccelsz nézéssel.
- Nem viccelek, Juliet. Láttam és ő is engem  - mondom
- Az a buzi. Ha hozzád mer érni én kifogom nyírni. Egyszer már bántott nem volt neki elég?! - szinte kiabál de leállítom.
- Kocsiban ültünk.
- Leszarom. Ha bánt., Tessa esküszöm nem állok jót magamért - mondja, én megcsóválom a fejemet. Megérkezik az ételünk, és enni kezdünk. Juliet még alázza Neymar-t. Persze én is mérges vagyok rá, nem is kicsit. Fáj az amit velem tett. Juliet pedig mint egy testőr úgy áll mellettem.  Az ebéd befejeztével legjobb barátnőm közli, hogy órája lesz így már siet is. Én is elindulok csak én a pláza felé megyek. A baba boltba megyek. Körbe nézek a ruhák között, ahol találok egy nagyon édes felsőt, kék alapon van, és egy aranyos kis maci van rajta. Kezembe fogom és látok egy Barcelonás felsőt. Nincsen rajta név, csak egy átlagos mez. Keresek egy nagyobb méretet és megveszem azt is. A kasszához megyek ahol nem olyan nagy a sor. 50 font-ot fizettem ami kicsit meglepett de annyira nem érdekelt. Ezután a könyves boltba megyek ahol nem találtam semmi kedvemre valót. Ezután egy ruha boltba ugrok be ahol már ismerősként fogad az eladó. Körbe nézek, sok ruha között. De nem találok semmit, és ekkor valaki bejön. Oscar hangját hallom arra kapom a fejemet, de van mellette valaki. Neymart ott áll szorosan mellette. Nem vettek még észre. Leengedem a hajamat, és gyorsan megpróbálok kimenni. Oscar észre vesz és segít elterelni Neymar figyelmét, így ki tudok menni. Ezután kocsiba szállok és legközelebb az Oxford Streeten szállok ki. Megkeresem a Young-ot és bemegyek. Az üzletvezetőm boldogan fogad. 2 ember van a boltban bent. Mindketten boldogan fogadnak mintha ezer éve ismernénk egymást pedig nem így van. Az egyik nő vesz egy ruhát amik pedig rendel tőlem egyet. Személyesen veszem le a mérteket. Megmondta a fazont és a színt majd kimegy. Ezután elszámolunk az üzletvezetővel. Sokat kerestem. Ezután hazamegyek. Otthon pedig a new yorki üzletemmel beszélek. 6 órakor szabad leszek és eszek valamit. A világ legegyszerűbb kajáját főzöm. Rántott hús és sült krumpli. Megeszek belőle egy csomót majd fürödni megyek. Megmosom a hajamat is. Luke ma jól viselkedett eddig. Most belelendül. Rugdos rendesen de kivételesen hidegen hagy. Felveszem a pizsimet, de még a nappaliban tévézek. A híradó megy és megszólal a telefonom. Megnézem ki hív és az ő száma fogad. Honnan tudja az új számomat? Egy ideje már csörög de felveszem.
- Igen? - szólok bele
- Tessa? - kérdezi. Hangja szinte sokkol. Megkel kapaszkodnom.
- Igen? - nyelek egyet
- Neymar vagyok - mondja
- Tudom.
- Kérlek bocsáss meg - kéri. Szarkaztikusan felnevetek. Felszisszenek Lucas rúgásától.
-  Menj ki a konyhába és törj össze egy tányért - mondom. Hallom ahogyan összetörik a tányér.
- És most? - kérdezi
- Kérj bocsánatot. - utasítom. Hallom ahogyan megteszi
- Kész.
- Történt valami? Nem, na látod ezt tetted most éppen velem is - ezzel leteszem a telefont.
Kikapcsolom a telefont és bemegyek a hálóba. Befekszem az ágyba de nehezen alszom el. Lehet, hogy meg kéne neki bocsátanom, de miért tegyem? Nem tudd mondani jó érvet. Lehet, hogy egyszer meg fogom bocsátani, de mint egy okos ember mondta: Megbocsátani meglehet, de elfelejteni sohasem.....

6 megjegyzés:

  1. Imadom uj resz mikor lesz?! *-* :)

    VálaszTörlés
  2. Egyre jobb és jobb . Nagyon ügyes vagy.
    Siess !!!!:D

    VálaszTörlés
  3. Egyszerűűeen nagyszerűű....:) Mikor lesz kövi rész??...: *

    VálaszTörlés
  4. Gyorsaaaan kövi részt légyszi :)

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. jó blog,de hülyeség volt belekezdened ha nem is folytatod tovább ;)

    VálaszTörlés