2014. november 2., vasárnap

14.fejezet Családi körben

Hónapokkal később mind a ketten sikeresek vagyunk. Én mint ruha tervező, és divat tervező, hisz' divatba hoztam a bakancsot! Young pedig híres, én pedig gazdag vagyok, alig pár hónap alatt. Neymar-nak végett ért a szezon. Túl éltük a telet, együtt. Szerelmes vagyok. Tudom, hogy szeretjük egymást. Ma pedig a repülőn vagyunk, Brazíliába tartunk, hogy Ney benne legyen a válogatottba vagyis már benne vagy csak, hogy edzeni eddzen velük, és persze majd Júliusban egy hónap múlva kezdődik a VB.  Ha pedig vége a VB-nek vége ennek ami köztünk van, de persze csak ha így akarjuk. Akkor már nem kapok majd fizetést mert vele vagyok, csak vele kell lennem. A gép 10 perce szállt le Londonban ahonnan megyünk tovább magán géppel Brazíliába, és persze  a csapat Európai tagjai is velünk tartanak. Legnagyobb örömömre Oscar mellett fogok ülni mert valami állat nem Ney mellé ültetett.  Mikor megérkezünk Thiago Silva Neymar nyakába ugrik. Én csak állok ott. Neymar üdvözli a társait.
- Srácok, bemutatom a csajomat, Theresa Rose! - mondja én pedig intek és látom, hogy Thiago egy Young nadrágban van.
- Sziasztok! - mondom - Enyém a Young és Neymar
Erre magához ölel, és megpuszil. Felé hajolok és megpuszilom a srácot.
- Kire várunk? - kérdezem
- Oscar-ra! - mondják egyszerre és megérkezik az emlegetett szamár. Kék felsőt visel, egy farmert és bakancsot. Ezután pedig egyszerre elindulunk és felszállunk a gépre. Én el is foglalom a helyemet Oscar mellett. Neymar beengedi maga mellé Thiago Silvát, és leül kívülre. A brazil aki mellettem ül rám mosolyog, és beszélni kezd. Mesél a szezonról arról, hogy ő is hordja a ruhámat.
- És a nők? - kérdezem
- Hát...Juliet-tel volt valami de találtam egy brazil lányt akit azt hiszem szeretek - mosolyog
- Juliet nem is mondta - húzom el a számat. - de gratulálok.
Ezután zenét hallgatunk. Ugyan az a zenei ízlésünk.

5 órája itt vagyunk de még mindig nem vagyunk ott. Ekkor kezdek könyörögni.
- Thiago léci engedj oda!! - kérem. Ney csak mosolyog, de a brazil nem enged.
- Nem.
- Lécci.
- Nem.
- Kérlek - kérlelem
- De te ülhetsz Oscar mellett - mosolygok
- De én Ney mellett akarok  - mondja lányos hangon
- De ő az enyém - mondom
- Nem érdekel - mondja és keresztbe teszi a kezét, és elmegy vécére. Mikor bemegy én felállok és gyorsan leülök Neymar mellé. Megpuszilom, de ő magához húzz, és csók lesz belőle. Beletúrok a hajába, ő pedig az arcomat simogatja. Lassan csókolom őt meg. Megpuszilom az arcát mikor vége lett. Azonban ő megint megcsókol csak most valaki megzavar.
- Igen? - nézz fel a pasim
- A helyem? - nézz rám
- Ott - mutat a régi helyemre. Thiago fejét csóválva leül a régi helyemre. Ezután pedig megint megcsókol.

A kilátás a szobánkból egyszerűen gyönyörű.Tökéletesen látszik egy Brazília város . Neymar átkarol hátulról. Belepuszil a nyakamba. Én is megfordulok és átkarolom őt.
- Bemutatlak a családomnak - mondja
- Ne -  mondom
- De - csókol meg - gyerünk megyünk.
Megfogja a kezemet és elindulunk. Taxit fog, és irány a családi ház. Azt sem tudom mit csináljak. Mikor megérkezünk, megfogja a kezemet, és bemegyünk. Egy fiatal lány nyit ajtót, és egyből Neymar nyakába ugrik. Ő is átkarolja. Bemegyünk, már meg van terítve. Egy nő gondolom Ney anyukája leültet minket. Leülök a Neymar mellé.
- És ki a hölgy? . mosolyognak rám
- Theresa Rose vagyok - mosolygok. Mindenki bemutatkozik nekem, és enni kezdünk. Nagyon finom az amit kapok nem is tudom mi a neve. Neymar pedig nagyon boldog. És boldogsága akkor lesz a legnagyobb mikor megjön a kisfia. Davi nekem i örül de le sem száll az apjáról. Megismeri Davi anyukáját aki kedves velem, és elmondja, hogy ők ketten csak barátok és egyszer részegek voltak, és lett Davi. Aranyos nő. ÉS Nemyar húga, Rafa hiperaktívabb nem is lehetne. Minden megmutatott náluk én pedig érdeklődve hallgattam, őt és az anyukájukat. Elmondták, hogy Neymar-nak szinte mindig volt egy tucat labdája a szobájában és hogy a szomszédnál a kertben is egy pár. Én ezen csak mosolygok. Mutatnak kiskori képeket. Este pedig az egész család kiment a kertbe focizni. Én lettem a kapus, a család 3 focistája, a két Neymar, és Davi pedig csatárok, Rafa a másik kapus. Ney anyukája a bíró míg Davi anyukája a bíró segéd. Neymar-ral voltunk egy csapatban csak mi ketten és persze hagyta nyerni a másik csapatott. Este azonban haza kellett menünk.
- Szeretnek - mondja
- Tessék? - kérdezek vissza
- A családom - mosolyog
A szállodában, pedig lezuhanyzom majd lefekszem aludni. Neymar is lefürdik és jön mellém aludni. Hozzábújok. Boldog voltam.....még....

Sziasztok!
Hogy tetszett a rész? 
Nem volt túl esemény dús de ezért még is valami. 
Holnap suli:( Sok sikert hozzá! Nekem kell is majd! Nem tudom hogy jönnek majd a részek de próbálom tartani a szombatot:) 

2 megjegyzés: