2014. szeptember 6., szombat

9.fejezet

Másnap ürességet érezve ébredtem, hisz'  Neymar nem volt mellettem. Körbe tekintettem a szobában de nem találtam. Felálltam majd a nappaliba sétáltam ahol szintén nem találtam a focistámat. A konyhába mentem(igen, egy luxus hotelbe olyan is van a szobában) ahol azonban megtaláltam őt. Éppen valamit nagyon csinált a pultnál, nekem háttal állt. Elindultam majd mögé álltam és átkaroltam a derekát. Lábujjhegyre álltam és megpusziltam az arcát, átnéztem a válla felet és meglátom, hogy éppen szendvicset készít. Látom a göndöcskéit de arcát még nem pillantottam meg. Elveszem a kezeimet a derekáról, elindulok a hűtő felé ahonnan kiveszem a narancslevet, leveszek egy poharat, italt töltök magamnak. Kimegyek és leülök a kanapéra, közben pedig a tévét nézzem. Nemsokára Neymar foglal helyett mellettem. Kezeit a combomra teszi, simogatja azt. puszit adok az arcára majd elmegyek öltözni. Felveszem a fehérneműimet, lopok Neymartól egy inget, azt veszem magamra alját megkötve, egy fekete farmert kapok még fel, és a szokásos bakancsomat. Befonom a hajamat, sminkelek. Böröndöm aljáról egy régi emléket veszek ki. Egy telefonszám, és egy nyaklánc.  Neymar még mindig a tévét bámulja, leülök mellé, és egy puszit nyomok az arcára.
- Tessa - szólít meg
- Tessék?
- Holnap eljönnél velem moziba? - mosolyog rám
- Megéri azt nekem? - játszom vele, feláll, elém áll, karjait a derekamra rakja, és közelebb hajol.
- Meg.- mondja csábító szexi hangon amitől elolvadok, de persze ezt nem tud hatja.
- Moss fogad - lököm el magamtól.
- Hová mész? - kérdezi
- Az estét intézzem - mondom mire bólint. Kilépek a szobából és írók az emberemnek egy üzenetet mire meg is kapom a választ hol találkozunk. Bedugom a füllemet és elindítom benne az egyik kedvenc számomat. az ing ujját felhajtom táskámat pedig átdobom a vállamon. Sokan megnéznek de főleg a fiatalok, hisz' ők tudják ki vagyok. Van aki inteket neki én is visszaintek, aki beszól annak beszólók. Londonban most kivételesen nem esik az eső, ami számomra baj, hisz' ez hiányzik a legjobban. Elmegyek a Palota mellett ahol most nem integet a királyné se a királyi család többi tagja. Emlékszem egyszer találkoztam a királynővel, jó fej az öreglány, a sulinkba jött a ballagásomra. Tetszett neki a beszédem hisz' én mondtam. Kiveszem a füllemből a füllest, beértem London banda negyedébe. Néhány ismerős arcot veszek észre, ők rám csodálkoznak, legutóbb nem így láttak engem. Beérek a klubba ahol a találkozót szerveztük. Felmegyek az emeletre ahol mindenki megtalálható aki a fekete piacon számít. Végül meglátom Mike-ot. Nem változott sokat, haja még mindig szőke, ki van gyúrva, farmert visel, inggel, és még mindig egy szőke szexbomba ül az egyik lábán. Ő is észre vesz és int nekem. Leülök mellé, kedvesen fogad.
- Mi kéne Tessa? - kérdezi kedvesen
- A ma esti jelszó  - válaszolom
- Játszol? - kérdezi, megcsóválom a fejemet
- Valakinek megmutatom a múltat
- Csodás volt az a múlt. - jegyzi meg
- A jelszót - kérem
- Palacsinta - mondja, mire lenevetem magamat. Ez sem változott, még mindig a hasa a legfontosabb.
- 30 éves vagy és még mindig ilyen idióta jelszavakat találsz ki? - röhögök
- Csak 28 vagyok - kacsint mire én megforgatom a szemeimet.
- Este találkozunk, Mike - mondom
- Matt is ott lesz - mondja élesen, de én nem állok meg. Kimegyek a szórakozó helyről, ahogyan a negyedből is. Újra bedugom a füllemet és megpróbálok kikapcsolni, de nem nagyon jön össze. Egy dolog jár a fejemben még pedig az, hogy Neymar ne hadjon el. Ne legyen dühös rám, amiért ez csináltam, de kellett a pénz, de persze a többire nincsen mentségem. Ma valaki megtudja ki voltam. Ezután az utam anyáékhoz tart. Csengetek, és nem anyu nyit ajtót hanem az ribanc unokatesóm.
- Nicole - köszönök, ő is biccent, kedve elmegyek amikor meglátja kinek a pólója van rajtam. Anyu hangja az udvaroljon. Kimegyek hozzá, leülök a székre mellé.
- Mi a baj, Tess? - kérdezi kedvesen, mire apa, a néném is felém fordul.
- Ma elmondom neki - válaszolom. Megdöbbent arcokat látok magam körül, senki nem hiszi azt ami most következni fog. Nem fogják fel, miért teszem ezt. Egyedül Juliet tudja rajtuk kívül mit csináltam.
- Biztos, Tessa? - kérdezi most apám, mire bólintok.
- Mit csinálsz? - hallom meg Nic nyávogós hangját
- Azt amit te nem -  válaszolom, a szobámba megyek. Kinyitom a szekrényemet ahonnan kiveszem a anyagokat, és a ruhákat amiket csináltam. Beteszem a táskámat, lemegyek elköszönök anyától. Kimegyek a házból gyalog indulok a szállóba. Körbe nézek az utcán ahol fiatalok tömegét látom meg a szállodánk körül. bemegyek, de Neymar hangját hallom meg az ebédlőből így odamegyek. Meglátom őt egy asztalnál, előtte pedig egy szőke srác ül. Odamegyek hozzá, átkarolom a vállát, puszit nyomok az arcára. Felnéz egyből elmosolyodik.
- Szia - súgja
- Helló - köszönök. Leülök mellé, de akkor meglátom ki a szöszke.
- Szia - köszön nekem a One Direction egyik tagja, Niall. Mint minden brit ismerem a srácokat.
- Szia - mosolygok rá, mire Neymar rám csodálkozik.
- Theresa megint mosolyogok - mondja
- Írd fel - válaszolok.
- Én megyek is, nem akarok zavarni - kezdi Niall
- Nem, én felmegyek úgy is öltöznöm kell - kezdem, és már állok is fel - ti beszélgessetek
Elindulok a szobába ahol egyből le is dobom a táskámat. Kiveszem belőle az anyagot és varrni kezdek. Csipkét varrom fel, az egyik has pólómra. Mikor készen van, elmegyek fürödni. Utána hajat vasalok majd sminkelek. Erősen sminkelem ki magamat, ahogyan ajkaimat is a legsötétebb vörös rúzzsal kennem ki. Felveszem a has pólót majd egy harisnyát, egy szegecses sortot, és készen állók. Egy nyakláncot is felveszek, bakancsomat kapom magamra. Kimegyek ahol Neymar már a kanapén ül. Végig nézz rajtom és elhúzz a száját.
- Nem mintha baj lenne, hogy így nézek ki, de én tényleg kezdek félni  - mondja
- Ne félj - válaszolom. Ő is elmegy öltözni. Farmert visel, a szokásos cipővel, egy fekete inggel. Megfogja a kezemet, taxit hív. lemegyek a hallba ahol mindenki most indul útnak, hisz' London is este a legszebb. Beülünk a taxiba, elmondom a címet a taxisnak. Neymar fizet, gyalog megyünk tovább, míg végül megállunk egy iskola előtt.
- Bármikor elmehetsz - kezdem, de a focista, az ujját  a szám elé teszi.
- Nem fogok elmenni, Tessa - mondja, majd felém hajol, és megcsókol. Kezeimet a nyaka köré fonom, kezei derekamon vannak. Mikor elválunk biztatóan rám mosolygok, de még mindig félek.
- Mondd meg és bármikor elköltözöm majd - kezdem, de ő megint megcsókol. Bekopogok az ajtón ahol egy elég magas srác áll. A jelszót kéri amit meg mondok neki majd beenged. Az torna terembe megyünk ahol a lámpák fel vannak kapcsolva. Nem láttok még semmit, de az emberek fel ismernek. Valaki a nevemet mondja, a rajongók pedig az áll nevemet. Neymar-ra nézek aki csodálkozik, majd rám nézz , és újra a közönségre.

Hy! 
Na, hogy tetszett a rész? Igaz, nem lett túl érdekes, de a következő részben megtudjátok mi Tessa titka. De addig is ti mire tippeltek? 
Várom a válaszokat!:)
Milyen volt a suli első hete? Személy szerint rosszabbra számítottam.


7 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon jó lett ez a rész és őszintén szólva ötletem sincs mi lehet a titka :D gondoltam a boszorkányra is meg mindenféle hülyeségre :D kíváncsi vagyok a folytatásra mikor jön a kövi? A suli meg egész jó volt. Én rosszabbra számítottam ;) :D

    VálaszTörlés
  2. Sokkal, jobb és sokkal élvezhetőbb. :) Viszont nagyon szomorú voltam, hogy nem lett hosszabb a rész. Ráadásul olyan sokat kell várni..bár tudom, hogy miért, meg ilyenek, velem is ez van. Arra figyelj, hogy az olvasót, minden érdekli, és szereti a hosszú részeket, az eseménydús részeket :) Tetszett a rész és várom a kövit..nagyon :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most kivételesen lett ilyen rövid a rész, de kövibe még izgalmasabb lesz. Örülök, hogy tetszett:)

      Törlés
  3. Köviiiiiiiiiiiiiit!!!!!!!!! Nem bírom!!!

    VálaszTörlés
  4. Ahjjjj pont itt:( KERLEK HA TUDOD CSUTORTOKON VAGY PENTEKEN TEDD KI♥♥♥♥ KERLEEEEEK

    VálaszTörlés