2014. szeptember 13., szombat

10.fejezet

Mindenki tombolt. Várták a boxolokat.  A tömeg tombolt, sokan intetek nekem. Kerestem egy helyet az elsősorban. Leültem oda Neymar pedig mellém. Mike jelent meg mellettem leült, de most nem volt vele senki.
- Fogatsz? - kérdezi
- Ki játszik?
- Trenton Csontörő Parker - válaszolja - Valami kezdővel
- Trent-re fogadok - mondom és adok neki 50 fontot. Trenton-t még a múltamból ismerem. Trenton is veretlen volt csak úgy mint én. Neymar-ra nézek aki értetlenül tekint körbe. Nem érti mi ez, mire fogadtam, ő csak egy nagy üres területet lát, míg én egy ringet. Neki nem mondd semmit az a név, hogy Sakál. Mike jelenik meg a pályán.
- Hölgyeim és Uraim a jobb sarokban a hazai Trenton "CSONTÖRŐŐŐŐŐ" Parker!!! - mutat Trent-re aki nem változott semmit. A srác 100 kg tiszta izom, mindenki fél tőle és nem mellesleg minden nő őt akarja. Trenton körbe körbe jár a pályán majd meglát engem. Szélesen elmosolyodik. Ezután jön az új gyerek. Nem kell mondanom, hogy mennyivel vicces ahogy Trenton-nal egymás mellett állnak. Elkezdődik a meccs Trenton pedig a szokásos taktikát használja. Védekezik, hadja, hogy néhányszor eltalálja, de aztán mikor az ellenfél kifáradt ő üt. És akkor mindennek vége. A srác kifekszik ő pedig győztesen áll. Én is így játszódtam. Titok minden kis titkot. Mike bejelenti a nyertest, az új arcot pedig elviszik. Trent is lemegy így jöhetnek a nők.
- Először is egy ismerős arc! Theresa "SAKÁL" Rose!!! - erre mindenki kiabál, azt hiszik játszok ma. Intek egyet. Két tekintetek érzek magamon. Az egyik Neymar-é a másik pedig Matthew-é.  Ezután Mike folytatja. Valami Emily játszok Jordan-nel. Jordan vert meg engem is. A lány Trent női változata. Csak ő az ütök taktikát választja,de ő nyer. Mike kiabál még egy sort, és vége. Ez volt kemény 2 óra. Megfogom Neymar kezét de ő elrántja azt. éreztem, hogy ez lesz! Tudtam, hogy meg fog utálni. Felállok ő pedig követ. Mike-hoz megyek aki ad nekem 200 fontot az 50 fontom helyet. Neymar kifelé megy én pedig utána. Taxit fog. beülök mellé. Maga elé bámul én pedig félek. Nem tudom mit gondol. Félek, hogy megutál. Félek mindentől.  Szinte felfutt a szobába. Én lassan megyek. Én sétálok, és közben a könnyeimet törlöm.
Azonban mikor a szobába érek egyből letámad. Két kezét az arcom mellé rakja így nem tudok elmenni.
- Mi volt ez? - kiabálja szinte már ordít
- Illegális box.
- Neked mi a franc közöd volt ahhoz? - ordítja
- Játszódtam - sírom és lecsúszom. El kell mondanom. Leül elém.
- Anyukám váló félben voltak, anyuval Londonban költöztünk Dover-ből. Szegények voltunk anya 12 órában dolgozott. Én pedig boxoltam. Akkoriban Matthew-val  jártam aki benne volt ebben. Ő lett a pasim, a menedzserem és az edzőm egy személyben. 16 voltam ekkor. Veretlen voltam. Mivel sportoló vagy tudod, hogy a szexel vezettem le a feszültséget. Minden meccs után más ágyában voltam, és persze piáltam is. Aztán eljött 2012  Szeptembere akkor lettem 18. Veszettem egyszer...akkor Matt csak kiabált velem....vesztettem megint....akkor már volt pofon is......aztán megint ekkor már megvert...de nem kicsit. A saját anyám alig ismert rám a kórházban. A verés közben elájultam. A kórházban menekültem a zenébe. Juliet, a rajz és a zene segített..........  végül pedig anyáék is kibékültek- fejezem be, mire Neymar végig simít az arcomon és megölel. kapaszkodom belé mintha ez kéne az életben maradáshoz. Mintha ő lenne a víz én pedig a hal. Szükségem van rá. Neymar felém hajol majd megcsókol. Mohón csókol mintha bármelyik pillanatban elvehetnének tőle. A hátamat simogatja. Neymar letesz a kanapéra, megpuszilja a fejemet, és elmegy. Sírva fakadok mert nem tudom hová megy. Kérdések száza van velem. Elhagy. Csak ez jár a fejemben és most nem a pénz miatt. Érzem, hogy kezdek beleszeretni. Elmegyek fürdeni, de az sem segít.  Felveszek egy bugyit és Neymar egyik pólóját. Kimegyek a nappaliba és leülök a kanapéra. Aggódásom egyre csak nő mikor már éjfél is elmúlt. Egy gondolat jár a fejemben még pedig az hogy elhagy. Végre kezdek megszeretni valakit ő pedig elhagy. Ez az én szerencsém. Előveszem a rajzaimat és elkezdek tervezni, de a ceruzát rányomom ezzel elrontom végül pedig a falhoz vágom azt. Előveszem a telefonomat is és tárcsázom Neymar számát , a telefont a fülemhez emelem de Neymar kinyom.
- Rohadj meg, te idióta - és eldobom a telefont de nem puffan.
- Majd nem eltalált - hallom meg a hátam mögül a hangját. átmászom a kanapén és a nyakába vettem magamat. Szorítom mintha elmenne újra engem pedig itt hagy. Végig simítok a hátán de a focista fájdalmasan felnyög. Elengedem és akkor meglátom. A szemöldöke fel van szakadva, szája vérzik, bal szeme alatt monokli, és a tartási is furcsa, pólóján pedig vér.
- Mit csináltál? - kérdezem óvatosan.
- Megvédtelek - válaszolja
- Neymar...- mondom és felé hajolok. Szép lassan megcsókolom. Vigyázok rá, hogy ne fájjon neki. Végig simít a hátamon. Véget vetek a csóknak és végig simítok az arcán.
- Menny fürdeni  - adok parancsot mire bólint. Elmegy a fürdőbe azonban néhány perc múlva visszatér.
- Segítenél? - kéri mire bólintok. A fürdőbe megyünk ahol segítek neki levenni a pólóját. Hasán egy hatalmas lila folt van. Megérintem mire fájdalmasan felszíszen. Aztán leveszem a nadrágját, mert nem bír lehajolni.
- Ezt meg tudnám szokni - mondja ajkain perverz mosolyjal mikor éppen térdelek.
- Látom már jól vagy - jegyzem meg.
- Hát azért rám férne egy puszika, itt - mutat a hasára
- Igen, Neymar - mondom
- Tess.....-mondja kedvesen, mire én kimegyek. Hallom ahogyan folyik a víz majd eláll és megjelenik. Leül mellém.
- Hol voltál? - kérdezem
- Már mondtam megvédtelek - magyarázza. Kezeit a combom alá rakja és a lábaimat az ölébe teszi.
- Hol voltál? - ismétlem magamat erélyesebben
- Matthew-t látogattam meg vagyis az öklöm - mondja
- Te teljesen hülye vagy! Matthew profi! - kiabálok rá
- Hé, Theresa! Én nyertem mégis! - mosolyog.
- Idióta - mondom és megölelem. A hátamat simogatja. Megszólal a telefonja ami miatt elhúzódok, ő pedig felveszi. Valaki elég hangosan szól bele mert még a fülétől is eltartja. Aztán lenyugtatja azt a valakit. Mikor leteszi leül elém, én pedig kérdően nézek rá.
- Haza kell mennünk. - mondja
- Miért?
- Mert valaki dolgozik - kapok választ és leesik hogy majdnem egy hete nem volt edzésen, ez pedig neki nagy kiesés. Bólintok és elindulnék a szobába, de megfogja a kezemet. Az ölébe húz, és megcsókol. Hajába túrok ő pedig a hátamat simogatja. Megragadja a pólóm alját  ezzel megszabadítva attól. Végig tekint rajtam majd megcsókol. Mivel rajta nincsen póló így azt nem kell levennem. Felkap és bevisz a szobába. Lefektet az ágyba. Felém hajol, puszikkal kényeszetet. Szinte levegőt sem merek venni nehogy abba hadja.  Gyengéd ez a szó a legjobb. Gyengéd és szeretet teljes velem és ez tetszik. Minden egyes lökésével a mennyországba repít. Mellkasán fekszem és élvezem őt. Az enyém. Ez a férfi az enyém. Nem kell megosztanom őt. És be kell ismernem azt hiszem menthetetlenül beleszerettem ebbe a férfibe.....


Sziasztok! 
Remélem tetszett a rész! 
Na, ki gondolta volna, hogy ez a titok? Barátnőmnek nagyon tetszett. 
És remélem a szex"jelenet" nem zavart titeket nem akartam részletesen, mert az engem kicsit zavar.  A következő rész nem tudom mikor jön megpróbálom következő szombatra hozni de utána Németországba leszek utána pedig Ausztriába:) 
Addig is komizzni ér! 
ÉS mi lenne ha akinek kedven van hozzá írna egy novellát amit én kirakok és ha van blogja azt pedig linkelem hozzá? 

12 megjegyzés:

  1. Szia nagyon jó rész lett már várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  2. Hali:) Nagyon jo....:))) Jo otlet! :D

    VálaszTörlés
  3. Szia! :)
    Nagyon tetszik a blogod! ;) Egy óra alatt elolvastam a fenn lévő részeket! :)
    Remélem, hamar hozod a kövit! :D
    Ölelés,
    Fanni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon örülök ennek:)
      Sietek a kövivel:)
      Ölel: Ani:)

      Törlés
  4. Bocsi, hogy nem írtam komit tegnap, csak ideg betegeskedtem a saját blogom miatt.
    Tetszett a rész, és jó, hogy fény derült a titkára, tetszik a titok mert nem erre gondoltam, ( hanem , hogy sztriptíztáncos volt :D ) viszont azon csodálkoztam, hogy Neymi' csak úgy fogja magát és megveri. Mert miért ne? Ez olyan kisebb sokk volt :D Jaj és nagyon tetszett a "szexjelenet". Kifejezetten örülök, hogy nem írtál részleteket, mert ez pont így volt, jó. Már mindenki arra megy, és így a lényegről elvonja a tekintet, szóval külön tetszett. Ízléses volt :) Most szomorú lettem, mert csak ezért vártam a szombatokat :) [ nah jó ekkorát nem hazudok, nemcsak ezért, de EZÉRT IS!! :) ] Viszont jó szórakozást az országokhoz :P Származzon belőle ihleted :P xdd Okés, nem jártatom tovább az ujjaimat vasárnap este. Várom a kövit :) *bocsihogyennyitírtam*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne kérj bocsánatot én örülök annak, hogy írtál most:) Igazából én is gondoltam arra hogy táncolt vagy prosti volt, de az valahogy nem illet volna Tessához ezzel pedig jobban eltudtam őt képzelni:) És igen, pont ez a miért ne?(mert megteheti) alapon elmegy Neymi' és megver valakit:)
      Örülök, hogy ezért is várod a szombatokat, nagyon örülök a kommentgyeidnek mindig feldobnak:)

      Törlés
  5. szia mikor jön a kövi rész mert nagyon jo!!! :333

    VálaszTörlés
  6. Ez az eddigi legjobb blog amit olvastam!! :o Nagyon de nagyon ügyes vagy :oo!!! Mikor jön a kövi rész? :) Már alíg várom :) <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen de vannak jobban az enyémnél:) Ma jön a következő:)

      Törlés