2014. augusztus 18., hétfő

6.fejezet

Sziasztok! 
Köszönöm a komikat, nagyon sokat jelentettek! 
Jó Olvasást, és persze komizni! 


Reggel hatalmas fejfájással kellek fel. Számomra ismeretlen helyen vagyok. Felállok és a fürdőbe megyek, lefürdők, és hajat mosok mindent ötször megismételve. Zuhanyból kilépve hajat szárítok majd a b öröndömből ami nem tudom, hogyan került ide kiveszek egy kék haspólót a fekete deréknél hosszabb farmeromat, és persze a bakancsomat. Kilépek a szobából és egy nappaliba kerülök. A kanapé előtt Neymar áll. Fullcap-ot visel, fekete pólóval, rövid nadrággal és márkás cipővel. Megfordul és rám mosolyog. Mosolyog. Mi a franc történt tegnap este? Csak, nem? Nem mert ruhában ébredtem szóval nem feküdtem le vele. Nem mosolygok vissza rá, hisz' a falam vele szembe még áll, és elégé sokáig állni is fog.
- Éhes vagy? - kérdezi mire bólintok.
Kimegyünk a szobánkból le az ebédlőbe ahol elégé sokan ülnek. Fiatalok állnak az egyik asztalnál. Arra megyek és meglátom, hogy nem más ül ott mint Taylor Swift. De utálom azt a csajt. Neymar mellém lép és megfogja a kezemet. Egy távoli asztalhoz megyünk. Mivel svédasztal van elindulunk enni valóért. Neymar a kaját én az italokat hozom. 3 csésze kávét viszek magamnak, míg Neymar-nak egy barack levet viszek. A focista hamarabb visszatért mint én. Leülök elé, és őt nézem.
- Mi történt tegnap este? -kérdezem mire félrenyel. ugye, nem? - nem szexeltünk, ugye?
- Nem, ha megduglak azt akarom emlékezz rá - mondja ajkain perverz mosollyal.
- Barom - mondom
- Barom - mondja
- Barom - válaszolok és őt nézem
- Asszem ez lesz a mi örökének, Theresa! - jelenti ki , én pedig félre nyelek és hangosan felnevetek, ő is elmosolyodik.
- Hülye vagy  - nevetek még mindig
- Tudom - mosolyog. Mosolya csodálatos, mondhatni elvarázsol. Szemeivel az enyémet nézi, és szinte a lelkemig hatol, mintha tudná a titkomat azt ami miatt a falat emeltem magam köré.
Asztal alatt előveszem a telefonomat majd elkezdek írni egy szót.

Barom - T:

Telefonja jelezz hogy megkapta az üzenetet. Előveszi azt és végig olvassa az üzenetet, kérdően nézz rám.
- A filmben vagy egymilliószor írják ezt így ideje nekünk bepótolnunk. - mosolygok rá, ő pedig közelebb jön a székkel majd az ölébe húzz.
- Nem emlékszel semmire? - kérdezi, mire a fejemet rázom. Neymar egyre közelebb hajol, már majdnem összeérnek az ajkaink, de valaki megkocogtatja a vállát.
 Egy éles hangot hallok meg a hátam mögül Neymar nevét mondja. Szőke haj koronáját előbb látom meg mint az arcát. Barátomra veti magát. Arról áradozik milyen jól nézz ki. Szinte már kitúr  Neymar öléből. És ez kibaszottul idegesít.
- Szia, én Theresa Rose vagyok - szólok hozzá, de olyan "ez komoly"c nézéssel nézz rajtam végig - a a barátnője
Erre leolvad arcáról a mosoly, míg a focista annál inkább mosolyog.
- Én Taylor vagyok, hatalmas rajongója - meséli. Ki nem szarja le?
- Én is az voltam, de aztán......valami történt vagyis inkább egy éjszaka volt....- kezdem el csábító hangon, . Taylorka ekkor már fancsali képet vágott és egy selfievel elment. Én vissza ültem a helyemre, de Neymar arcáról még mindig nem tudtam leverni azt a mosolyt.
- Jó kedved van? - kérdeztem
- A legjobb - válaszolja hátra dőlve
- Elvegyem?
- Ne, olyan jól érzem magamat. Tetszem neked. - mosolyog kajánul, én pedig legszívesebben pofon vágnám.
- Nem igaz
- Akkor mi volt ez az előbb? - von kérdőre szemöldökeit  pedig felhúzza.
- Ami az enyém,az az én még ha csak félig is - adok magyarázatot, de ő annál jobban mosolyog.
Felállok és a kijárat felé igyekszem, de valaki beleütközöm. Annak a valakinek sötét haja van és sötét szeme. Oscar.
- Bocsi - mondja és elmosolyodik.
- Se...semmi - dadogok.
- Végre valaki zavarba hozta Theresát - hallom meg Neymar hangját, és megérzem karjait a derekamon.
- Bar..... - kezdem el mondani de gyorsan abba is hagyom - seggfej
Meghallom a telefonom hangját, megnézem kihív és Juliet neve villog ott. Felveszem a telefonomat és arrébb megyek.
- Tudunk talizni? - kérdezi egyből
- Persze, 2-kor a szokásos helyen?
- Tökéletes - kapok választ, leteszem a telefont, odamegyek és megpuszilom Neymar arcát aki megfogja a derekamat. Már csókolni meg, de elhajolok.
- Nem vagyok  a csajod - adok magyarázatot
- Nem? De a tiéd vagyok, mi? - mosolyog kajánul
- Nem engedhetem, hogy  a bankom másé legyen - adok magyarázatot, és most már én is kajánul mosolygok.
- Jól van, Honey! - mosolyog édesen majd elenged. Utam anyához vezet akitől hamar el is jövők, mert fáradt és aludni kell. Ezután a Big-Ben-hez megyek ahol legjobb barátnőmet várom. Leülök egy padra és elvezem a napsütést igaz Barcelonába sokat kaptam belőle. Szerelmes párok járkálnak előttem, nekem pedig egyetlen ember ugrik be egyből a szerelemre gondolva. Neymar. Lehet, hogy lerombolta a falamat  észrevétlenül. De a múltamról nem tudd semmit, lehet, hogy eddig kelletem volna neki, de még nem tudja mit tettem, hová juttattam embereket és persze magamat. Nem tudja miért nem szeretek emberek közelébe lenni, és miért lett a példaképem Chanel. Egy szőke hajkoronát láttok meg, Juliet egy egy fekete  ujjatlan blúzt visel, egy farmerral és egy saruval, szőke haja kivan eresztve és sminkje pedig szolid. Mikor elém ér megölel.
- Másnapos vagyok - jelenti ki
- Én is - mondom - itt a kulcsod
- Kösz, akkor ezért nem volt nálam - jelenti ki - és  itt van veled az az állat?
- Itt van - mondom mire a nyakamba ugrik és könyörög hogy mutassam be neki.
- Hé, oké bemutatlak neki csak szállj le rólam - mosolygok rá
- Tudod, hogy te vagy a legjobb barátnőm - kérdezi
- Tudom, és nekem is te vagy - jelentem ki
- Miért van más? - nézz rám mire a vállába bokszolok.
- Ne...ne - kérlek mire én csúnyán nézek rá. Juliet magához húzz és megölel. Én is átölelem őt. Hiányzott már a hülyesége, az hogy van nekem, és ez a lököttsége.  Elindulok miközben a tegnap estélyéről beszél, elmondja milyen király pasival találkozott és hemperegtek. Szállodánk előtt álltunk meg ő pedig azonnal beszaladt. Én pedig a fejemet csóválom. Lassan megyek be és ekkor neki ütközőm valakinek. Taylor szánalommal nézz rám ahogyan én is rá. Ellépek de elém áll, megteszem ezt a másik irányba is de akkor is elém áll.
- Mit akarsz? - kérdezem
- Inkább kit
- Még kit, kedvesem? Ki nem dugott még meg? - nézek rá szánalommal, meglepődik így eltudok menni mellette.Lift előtt találom Juliet-et. Együtt szállunk be majd felmegyünk a szobába. Kinyitom az ajtót ahol Neymar-t és Oscar-t találom. Miközben ezen veszekednek:
- Brazília az enyém! - mondja a Oscar
- Én Brazílosabban nézek ki - mondja Neymar
- Ez nem igaz! Én Brazílosabb vagyok! - jelenti ki Oscar
- Itt van Tessa, ő  válaszon! - mondja a barátom
- Ti mit csináltok? - nézek rájuk
- FiFázunk - válaszolnak egyszerre
- Oké, enyém Brazília - jelentem ki és leülök a kanapéra, Oscar és a focista is duzzog addig Juliet leül mellém és kiválasztja Angliát. Együtt játszunk de végül a fiúknak is megjön a kedvük, Neymar nekem segít addig Oscar a legjobb barátomnak.  Végül mi nyerünk Neymar-nak  köszönhetően, nemhiába ő a világ egyik legjobbja. Felállok a kanapéról majd a fürdőbe megyek. Elvégzem  a dolgomat majd megmosom az arcomat. Kinyitom az ajtót és megállok ott. Neymar-t nézem ahogyan játszik. Szinte beleéli magát, nyelvét kinyújtja, és fokuszál. Elindulok de Juliet előttem terem.
- Elmondtad már neki? - kérdezi
- Mit? - nézek rá zavartan pedig tudom miről van szó.
- A múltat - válaszolja
- Juliet nem hiába építettem magam köré azt a falat -válaszolom
- Nekem mennem kell mert anyám írt - mondja - Tessa szerintem mondd el
Megölelem a legjobb barátnőmet aki már menne is de Oscar elkiabálja hogy elviszi őt. Én leülök a kanapéra majd Neymar mellém.
- Mi történt tegnap? - kérdezem
- Nem sok minden...megmentettelek az ex-pasidtól, hánytál, smároltunk...-sorolja, de én félbe szakítom
- Kitől mentettél meg?
- Attól a Matthew-tól bár mondjuk te is eléggé adtál neki - mondja, nem nem jöhet rá.
- És még mi volt? - teszem fel félve a kérdést.
- Miután megcsókoltalak hánytál - mondja, mire felnevetek, de ő fel áll, majd elém guggol, megfogja a kezemet és a szemembe nézz, nekem viszont elég nehéz szemeibe nézni, szinte kényszerítem magamat hogy ne ajkait bámuljam. - Utána lefektettelek aludni, és elmondtam, hogy kedvellek
A hír sokként ér. Neymar kedvel, engem? Engem a zárkózott Theresa Rose-t? Nem biztos csak hülyéskedik, elmosolyodom de az ő arca még mindig komoly. Ezúttal megengedem magamnak hogy ajkait nézzem. Felém hajol, de én lefagytam. Nem nem csókolhatom meg. De késő....ajkaink találkoznak én pedig szétessem. A fal amit olyan erősen építettem  most szétesik, vagyis majdnem szétesik egy réteg még áll, a titkomat még érzőm és őrizni is fogom,mert ha megtudja nem fog kedvelni...nagyon nem.

8 megjegyzés:

  1. Köviiiiiiit!!!!!!! Ajajj.! A titkot AKAROM!!!¡¡¡¡¡¡ siee!!!! ��<3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sieeeetek, de ,ég arra a titokra elég sokat kell várni

      Törlés
    2. Neeee!! Meg fogok halni legalább a bakancsosat!!!! Légyszi!! Elhalálozok.!!!!!¡¡¡¡¡

      Törlés
    3. Neeem,lesz utalás a titokra de az még titok maradt:D Egyébként valami tipped van?

      Törlés
  2. Imádom!!!!! <3
    Siess a kövivel!!! <3 <3
    Mikorra várható a következő rész?? <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még pontosan nem tudom, de a hétvége előtt biztosan lesz rész!

      Törlés
  3. Olyan jó blogot írtál...remélem Tesa nem lesz olyan hülye,h nem fog beleszeretni Neymarba és boldog pár lesznek :DD

    VálaszTörlés