2014. augusztus 15., péntek

5.fejezet


Sziasztok! 
Itt is van az új rész! 
Köszönöm a díjakat, a 21(!!!!) feliratkozót, és a kommenteket :) 
Remélem tetszeni fog a rész! :) 
Jó olvasást! 





- Gyere - fogja meg a kezemet a focista de én összeesek. Padlón ülök és sírok. - Tessa, nem lesz semmi baj, oké - mosolyog rám
- Miért vagy kedves?
- Mert megtehetem - kapok egy értelmes választ
Neymar felkap amolyan menyanyaszony stílusba. Böröndömet utánunk húzza. Berak a kocsiba, majd ő is így tesz. Elindul a reptér felé, de én nem látok semmit a könnyeimtől. Istenem! Mióta nem sírtam! És pont Neymar előtt! De gáz vagyok! Életemben 2-szer sírtam, 3-szor ha azt is nézzük mikor megszülettem. Először akkor sírtam mikor a nagyi meghalt, másodszor mikor életem első és eddig egyetlen szerelme elhagyott....vagyis elhagytam...
A reptéren Neymar kivett a kocsiból és kezében visz a géphez. Letesz egy kanapéra és körbe nézek. Teljes Luxus. Székek vannak egymás előtt, és két kanapé szintén egymás mellett, leghátul pedig egy baldachinos ágy áll. Szarkasztikusan felnevetek az ágy láttán majd bedugom a fülemet. Lejátszómon egy Bastille szám indul el. Elkezdem dobolni a lábammal. Mikor megérzem hogy szállunk fel, megkapaszkodok a karfába, lábaimat felhúzom és kapaszkodok. Félek a repüléstől, túl sok ilyen film van, ami arról szól hogy a gép lezuhan és mindenki meghal. Neymar engem nézz, ajkait mosolyra húzza, mire bemutatok neki. Ő kajánul mosolyog, én pedig elfekszem a kanapén. Másfél óra és otthon vagyok. Angliába leszek, az én hőnszeretet országomban. Következő dal szintén Bastille. Neymar-t nézem ahogyan alszik. Nyakán lévő tetoválása tetszik a legjobban. Haját már most elaludta, felsője gyűrött. Álmában mosolyog, nem nem is mosolyog inkább úgy nézz ki mint akinek most van orgazmusa. Nevetséges. Hátamra fordulok, és a plafont nézem. Szemeimből könnycseppek folynak le. Nem tudom mi lesz velem anya nélkül, nem vagyok anyás se apás, 13 éves korom óta el vagyok egyedül nem vagyok a szüleim segítségére utalva, soha nem voltak barátaim, egy falat emeltem magam köré amit két embernek sikerült ledönteni Juliet-nek, és Matthew-nak. Juliet a mai napig a falon belül van ami ma már magasabb mint valaha, Matthew miatt. A múltam miatt vagyok ilyen nem túl szép dolgokat csináltam mint magammal, mint másokkal. Matthew nem túl jó dolgot tett velem, így lett a menedékem a zene. Újra Neymar-ra nézzek, most már nem alszik. Engem nézz vagyis a combomat. Egy tetoválás ami a múltamra emlékeztet. "Nem csillagainkban a hiba,Brutus. Hanem bennük kik ,megbókolunk." Felülök, és magam elé nézek. Kimegyek a mosdóba, elvégzem a dolgomat, de meg kell kapaszkodnom mert szédülök. Neymar fel áll de én leintem. Leülök a kanapéra bekötöm magamat, és elalszom.

**

- Tess! - szólít engem Neymar
- Neymar - válaszolok. Körbe nézek és egy kórházban vagyok.Anya. A focistára nézek aki egy ajtó felé biccent. Bemegyek. Anya fent van, és engem nézz. Apa maga mellé int és leülök mellé.
- Jól vagy? - kérdezem anyát akinek a kezét fogom.
- Most már igen - mosolyog rám. Anya kezét simogatom. A falam pedig leomlott vele szemben. Anya szemében aggódást láttok. Kérdezz mindenről csak nehogy róla beszéljünk. Neymar nem jött, és remélem nem is fog. Szemeimben könnyek gyűlnek. A múlt összeköt minket, hisz' néhány éve én is itt feküdtem. Adok egy puszit anyának majd kimegyek. Neymar ott ül a padon és telefonon beszél valakivel. Egy orvos jön velem szembe vagyis az Orvos. Ő is felismer rám mosolyog.
- Tessa, látom jól vagy - mondja - anyukád remek kezekben van
- Tudom, doki - motyogom - és igen jobban vagyok
- De ugye már nem szegsz törvényt? - nézz le rám
- Nem - rázom a fejemet. Dokit hívja valaki én pedig Neymar-ral találom szembe magamat. Elindulok a kocsi felé, kilépek az ajtón egyből megcsap az eső illata amit annyira szeretek.  Neymar utánam jön, és motyog valamit. Kimegyek az esőbe és elkezdek táncolni, már amennyire tudok. Bőr bakancsom már fura hangokat ad ki, felsőm már elázott, hajam is rohadt vizes. De ez mind nem érdekel! Az hogy vízes vagyok euforikus érzéssel tölt el, egészen addig ameddig egy kéz megnem fogja a karomat. Neymar az és a kocsihoz húz.
- Engedj el! - kiabálok
- Nem!
- Engedj már el, Santos! - kiabálom, és elkezdem rángatni a kezemet
- Rose! - válaszol majd belök a kocsiba. Beül mellém.
- Nem vagy az anyám! - kiabálom
- Nem is lennék, nem nagyon akarom megdugni a saját véremet! - mondja ajkain perverz mosollyal.
- Álmodban sem!
- Ohh, te még az enyém leszel - mondja
- Nem leszek csakis a pénzem érdekel azért vagyok veled! Nem azért mert tetszel! Nekem csak az a kibaszott pénz kell és le is lépek! - kiabálok vele felé fordulva. Ajkait szorosan összezárja, ujjaival a kormányt erősen markolja.
- Azt hiszed veled olyan kibaszott jó lenni? Hát rohadtul nem! Mindig sírsz valami miatt, de másoknak igenis vannak gondjai! Tudd mi a te bajod? Az hogy megadnak való vagy és önző! - kiabál most ő, az én ajkaim szorulnak össze - és  miért voltál kórházban, mi ez az illegális dolog? Csak nem drog függő volt a kicsi Theresa? Tudod kibaszottul megérdemelted hogy ott voltál! - és ekkor telt be a pohár
- Nem tudsz rólam semmit! Nem tudod mit éltem át, és nem drogoztam! Nem tudsz te semmit, nem tudod miért vannak rajtam azok az idézetek, nem tudod min mentem keresztül, míg a te életed csodás! Nem tudod miért bakancsban járok csak! - és ekkor szálltam ki a kocsiból, nem voltam már rá kíváncsi. Hallom ahogyan utánam kiabál, de nem állok  meg. Nagyon remélem hogy Juliet otthon van. Lábaimat gyorsan szedem. Mivel esik senki nem látja hogy sírók. Felmegyek egy nagy háznak a 3. emeletére. Juliet lakik ott egyedül. Becsengetek, ő pedig megölel amikor meglát. Egyből leültet a kanapéra, én pedig sírók. Neymar nem tudja milyen rossz volt nekem, és én még élveztem is.....egy ideig.
- Tess.....szívem mi a baj? - kérdezi kedvesen
- A múltam - síróm, ő pedig átkarol. - Neymar
- Este elmegyünk bulizni - jelenti be
- Ne...
- Nekem új pasi kell, neked meg szórakozás - jelenti ki mire nehezen de bólintok. Barátnőm elküld fürdeni, majd megszárítja és befonja a hajamat. Kisminkel amivel egész jól nézek ki, egy fekete testhez simuló ruhát nyom a kezembe, amibe szinte az egész hátam látszik. Felveszem a ruhát és veszek fel hozzá egy harisnyát aminek a comb részén szívek vannak míg az alja fekete, bakancsomat is felveszem. Legjobb barátnőm is ruhába van, csak neki dekoltázsa is elég nagy. Készen fog és elindulunk. Funky Buddha előtt állunk meg. Mikor bemegyünk barátnőm egyből táncolni megy, míg én a bár pulthoz. Gin Tonikot kérek amit egyből meg is iszok. Az alkohol égeti a torkomat de nem érdekel, kérek még egyet majd még egyet. Az alkohol kezd a fejembe szállni de részeg akarok lenni, érezni, el akarok mindent felejteni de főleg a múltamat,  és Neymar-t. Kérek még egyet. Egy koktélt rak le elém a mixer mire én visszatolom. Egy srác felé int, mire megiszom. De a srác nem is akárki. Matthew az.
- Szia, cica - nézz le rám és tudom hogy ő nem részeg, szemeimmel Juliet-et keresem de nem találom.
- Matt - válaszolok, lehajol és megcsókol, de én ellököm magamtól.
- Mi az, Tessie? - nézz rám csalódottan
- nekem van barátom - mondom
- Igen, biztos- és újra felém hajol. Mikor ajkai az ajkaimhoz érnek nekem egyből eszembe jut minden amit velem tett. Megpróbálom ellököm, de nem sikerül. Lököm de ezerszer erősebb, aztán eszembe jutt valami. Beviszek neki egy jobb horgot amitől teljesen kidől. Mivel tudom hol van a gyenge pontja azt ütöm meg. Táncolok között meg keresem legjobb barátnőmet akinek megmondom hogy elmegyek, ő átadja nekem a kulcsait, és elindulok. Érzem hogy valaki követ, és mikor hátra nézek meglátom Matthew-ot.  Megállok és várom. Ő is megáll előttem. Mivel nincsen időm gondolkodni és a pia a fejemben van így egyből jobb horgot kap, de nem tőlem.
- Mit  akartál a csajomtól - köpi felé a szavakat Neymar, valaki átkarol, egy fiatal fekete hajú barna szemű világos bőrű gyerek. Oscar. Úristen. kedvenc focistám karjaiban vagyok.
- Neymar! - szól neki, és rám nézz
- Na, mi van törpe újra jöttél drogozni? - nézz rám, mire bemutatok neki - Gyere Tess
Felvesz és a kocsihoz vissz, beültet az első ülésre majd beszél még valamit Oscarral és elmegyünk. Szállodába vissz, karjaiban visz fel a szobába, én pedig egyből a fürdőbe megyek. Egyből a wc felé hajolok. Pia . Iszonyat büdös van a fürdőbe. Miattam. megmosom a számat majd Neymar áll mellettem.
- Bocsánat - mondja, mire ránézek
- Elfogadom
- Kösz - mosolyodik el.
Felém hajol majd egyre közelebb ér, míg végül megcsókol, Visszacsókolom. Beleharap alsó ajkamba ezzel együtt szétnyitom a számat. Mikor nyelveink találkoznak jól eső borzongás fut végig rajtam. Mikor elválnak ajkaink én egyből  wc felé hajolok. Neymar fogja a hajamat majd bevisz a szobába letesz az ágyra, leveszi a cipőmet, lemossa a sminkemet. Én elfekszem.
- Miért vagy ilyen kedves? - kérdezem, miközben ő befekszik mellém és átkarol.
- Mert kezdelek megkedvelni - válaszolja én pedig elalszom....elég hamar.

8 megjegyzés:

  1. Holaaa!!
    Húh nagyon tetszik a történeted! Nem bántam meg, hogy elkezdtem elolvasni mivel rögtön megfogott. Főképpen az tetszik benne, hogy Neymar is szerepet kapott a történetedben. (köztudottan imádom a srácot már 2011 óta :DD) Tess karaktere is tetszik. Jól megformáztad a személyiségét és Ney személyisége is olyan amit könnyen eltudunk képzelni, hogy valójában is olyan. Davi-t imádom, remélem sokszor fentűnik a történetben!
    Nagyon várom és szerintem rajtam kívül még sokan az új részt! Ahogy tudod hozd!!:D
    Puszi Lolo. :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon jól esik amiket írtál:)
      Igen, valahogy így képzelem Neymar-t a valóságban is, később persze a romantikus oldalát is megmutatja majd :) Én is imádom David Luccát hihetetlenül aranyos kis gyerek, elég sokszor benne lesz
      Ölel: Ani

      Törlés
  2. Imádom! <3
    Siess a kövivel! <3 <3
    Mikorra várható a következő rész? <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  3. Siess!!!!! Kérlek rakd fel még ma!! Nem bírom!! <3<3

    VálaszTörlés
  4. Ha nem sietsz a kövi résszel én megkereslek és szétrugom a segged...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kérlek nee! Ígérem sietek! Sietek csak ne bánts!!

      Törlés