2014. július 28., hétfő

4.fejezet

Sziasztok! 
Itt is van az új részt! 
Szerintem nem lett a legjobb rész, de a vége üt. Ennél a résznél azért már sejthetitek, hogy lesz itt. 
A lényeg, hogy itt van a várva várt rész. Jó Olvasást! És Komizni! 
És itt van a Facebook csoportom is :) 
Ha gondoljátok jelöljetek de előtti itt jelezzétek! 


2 nappal később 

- Szia anya - ölelem át édesanyámat, apámmal is megteszem ugyan ezt, hisz' ma mennek haza Londonba. Megígérem nekik, hogy vigyázni fogok magamra, és persze azonnal hívóm őket ha Neymar megbánt ami biztosan elég gyakran lesz persze ezt csak magamban mondom. Apának megígérem, hogy szerzek neki aláírót mezeket, míg anya ennél fontosabb dolgokkal foglalkozik, ő nem kér semmit, csak annyit mondd, hogy ne költsek sokat. Ezután felszállnak a gépre majd elindulnak az én szeretet Londonomba. Honvágyam van, hiányzik az eső, hiányzik az hogy majdnem mindig megállít egy turista, hogy fotózkodjanak egy brittel vagy nem találják a Tower-t. Ezt mind hiányzik. Neymar kifizette nekem az szállodát még egy ideig, de azt mondta, hogy ma menjek át hozzá, egyre kevesebbet veszekszünk ami elég nagy előny, és már egész Európa tudja ki vagy, de nem úgy ahogyan akarom. Elindulok ki a reptérről, mindenki megnéz néha-néha hallom hogy ő Neymar új nője vagy ő az új "áldozat", én mindig valami pofát vágok feléjük. Reptér előtt fogok magamnak egy taxit amibe beszállok. Taxiban egy számomra ismeretlen dal szól. A taxist néha rajta kapom, hogy a tükörben engem nézz. Végig nézek magamon és már látom Neymar arcát. Elfog fintorodni, és mondd valami olyat, hogy istenem 30 fok van, és te bakancsban vagy fekete nadrággal, de legalább egy sárga felső van rajtad! Ő pedig izzat lesz, amit én fogok megemlíteni, csodás, nem? A stadion előtt megáll a taxi, fizetek neki, és felhívóm Neymar-t miszerint itt vagyok. A focista mezben  jön ki elém, és bevisz a stadionba. Kéri üljek le egy székre amit meg is teszek. Előveszem a füllesemet, és elindítom  Shakira egyik számát  vagyis az egyetlent amit szeretek, és milyen ironikus, hogy ez a Waka Waka. Zene szól a fülembe miközben a foci megy előttem. Neymar és Messi néha-néha rám nézz. Percekkel később Piqué lemegy a pályáról amit nem értek és ezt jelzem a "pasimnak" is. Neymar odafut a hozzám, és felém hajol de én elfordulok mire egy kérdő pillantást kapok.
- Mi - mutatok rá meg rám - nem járunk
- Igen, akkor mondd ezt ha a házam előtt fogunk állni - mosolyog kajánul amit én egy zsibivel díjazok.
Neymar a vállát foglya miközben a földön fekszik.
- Mi van, Neymar ver az asszony? - veti oda neki Messi, erre mindenki felfigyel rá. Meglátom Piqué miért ment ki, hisz' immáron Shakira is vele volt. Neymar feláll majd a vállára vesz és elkezd velem futni. Én a hátát verem, erre ő gyorsít. A pálya végén tesz le, erre én megint adok  neki egy zsibit, de ettől nem szenved. Leülök a kispadra és onnan nézem tovább az edzést. Shakira leül mellém, és  ő is a pályát nézi.
- Akkor te meg Neymar? - fordul felém mire én a fejemet rázom
- Csak tettetjük, én meg ő....nem szívleljük egymást. - magyarázom
- Drágám én elég sok ideje  ülök a lelátón mint Gerard barátnője, így elég sok ideje ismerem Neymar-t hogy tudjam senkivel nem volt még enyire boldog - magyarázza
- Mára végem, este találkozunk - jelenti be az edző. Shakira itt ül mellettem mikor nekem megszólal a telefonom.

Juliet: Mi van, annyira leköt az a félisten, hogy nem érsz rá hazajönni?

Tessa: Nyugi, Julie  nemsokára megyek majd

Juliet: De én nem akarok várni! A legjobb barátnőm vagy, és már 2 hete nem  beszéltünk arról, hogy Harry Styles milyen egy tesztoszteronszexuál állat

Tessa: Igen, csak ez hiányzik belőlem

- Tessa! - hallom meg Neymar hangját, ami elég közelről szól. Közelről, bele mászott az aurámba! A vállam felett volt a feje, és az üzeneteimet nézte.
- Szállj ki az aurámból - próbálom el lökni őt.
- A barátnőm Harry Styles-ról álmodik? - nézz rám
- Igen, drágám jól látod  - nyújtom ki a nyelvemet
- Másra is használhatnád - válaszolja mire bemutatok neki
- Gyere, Tessa - foglya meg a kezemet, mire a szőke szépségre nézek akinek a tekintetére az van írva, hogy "én megmondtam" én pedig a szemeimet forgatom. A stadion előtt elég sok fotós van akik rólam kérdezik a focistát, de ő nem válaszol a kérdésekre csak beszállunk luxus autójába. Ruháim már nála vannak hiszen azt tegnap átvittük. A rádióban híradó megy, és mind a ketten azt hallgatjuk. Neymar egy villa előtt áll meg. Ránézek mire ő bólint. Kiszáll majd ajtót nyit nekem. Előre megy és beenged a házba.
- Gyere - megfogja a kezemet és az emeletre visz. Mondd egy két dolgot de a lényeg az, hogy saját szobám lesz. A szoba csodálatos. Középen egy baldachinos ágy áll, mellette két éjjeliszekrény, a fal mellett hatalmas íróasztal amin egy laptop hever. Tévé a falon, tévé mellett elég sok film van. Jobb oldalon a fal mellett egy hatalmas Hi-Fi van, mellette pedig lemezek halmaza. Odamegyek és egy megnézem őket. Bon-Jovi, Bastille, Imagane Dragons, és OneRepulik. Kiveszek egy lemezt és dedikált. Felé fordulok mire ő mosolyog.
- Ez komoly?
- Olvasd végig - kéri mire megteszem. "Sok...sok szeretettel Theresának..Ryan Tedder"
- Köszönöm - mosolygok rá
- Gyere nézd be a gardróbodba is - kéri, egy ajtót nyit ki, és együtt megyünk. Mind a két oldalon ruhák az aljában pedig cipők, és táskák. De a szoba végében van két ruha kiállítva. Nem hiszem el. Odamegyek és igazam lett. Chanel. Méghozzá nem is akármilyen. Az ingruha, és a kosztüm. Az ajtóban álló Neymar felé nézek, aki oldalra biccent. Végig nézem azokat a ruhákat is. Mind Chanel. Megfogja a kezemet majd beljebb visz egy szekrény felé, kinyitja azt. Könyvek. Egy Chanel életrajz. Kinyitom...és...és dedikált. Visszateszem a helyére és a nyakába ugrom. Ő átkarol. Beszívom férfias illatát, és tudom hogy ő is így tesz. Elhúzódom, hogy pont a szemébe nézhessek. Ő is engem nézz. Szemeim az ajkára vándorolnak és ott is maradnak. Egyre közelebb hajol hozzám, szemeinket már behunytuk de akkor megszólal a telefonja. Megnézi ki az és felveszi. Kimegy a szobából én pedig tovább nézegetek. Van saját fürdöm is, amibe egy nagy kád terül el. Körbe nézek még a ruháim között ahol találok egy idézetes pólót. Kiviszem a szobába, ledobom az ágyamra  a pólót. Leveszem azt ami rajtam van, és eldobom a pólót.
- A divat változik, a stílus örök - Coco Chanel - olvassa fel Neymar a hátamon levő tetoválásomat. Megérzem a kezét a tetoválásom helyén.
- Aki nem szereti önmagát, annak rendszerint igaza van - Coco Chanel - olvassa a derekamon lévőt is. És ott is megérzem a kezét. - Miért pont Chanel?
- Mert ő volt a minden, ő lett valaki - mondom. Hajamat előre engedi és belepuszil a nyakamba.
- Olyan szép vagy  - súgja
- Ennél jobb dumád nincs?  - kérdezem és felveszem az új pólómat
- Drágám, te már így is az ágyamban vagy - súgja mély szexi hangon majd kimegy.

**

-Éljen - mondom magam elé unottan. Mikor Neymar berúg egy gólt. Mindenki kiabál, és most sörrel öntenek le. Mellettem ül Shakira és Messi kedvese is. Ők helyettem is örülnek. A félidőben Neymar felém jön, és megcsókol majd elmegy. Én megint bedugom a füllembe a fülest. Nem is tudom mi megy, de apám nevét látom meg a képernyőn, biztos Neymar-nak akar gratulálni. Kiveszem a füllest és felveszem. 
- Anyát...nak agyvérzése volt - hallom meg apám szomorú hangját. Leejtem a telefont és a mellkasomhoz kapok. A fájdalom, nem kifejezés, ez nem fájdalom ez valami sokkal rosszabb....mint a fájdalom. Shakira egyből felém fordul, megfogja a hátamat és azt üti. Már folynak a könnyeim is. Felveszem a telefont a földről. 
- Holnapra ott leszek - válaszolom és kinyomom apámat. Egyből felállok, írók Neymarnak egy üzenetet hol vagyok, és hová megyek majd elindulok. Fogok egy taxit és Neymar címét mondom meg mivel ma éjféltől nem lakok a szállóban. Egyből a szobámba megyek, egy böröndöt veszek elő. Belerakok mindenféle ruhát, amit csak bedobok. Leülök a laptop elé, és foglalok jegyet. Ma éjfélkor megy a legközelebbi gép. Leülök az ágyamra majd csak sírók. Miért? Igaz, sosem voltam oda a szüleimért. 12 éves korom óta önálló vagyok, nem szorultam anyám segítségére, de mindig ott volt mellettem. Apám sosem értet meg. Nyílik az ajtó és meglátom őt. Csak a pólóját vette át, állapítom meg. Felállok és egyből megölelem. Magához szorít. A ruhájába sírók, miközben ő nyugtató szavakat suttog nekem, amiktől persze nem nyugszom meg csak idegesebb leszek. 
- Kussolj már be! Elég ha csak ölelsz - kiabálok rá, mire meg is teszi nekem ezt a szívességet. 

4 megjegyzés:

  1. :OOOOO
    Zseniális :DD
    Nagyon nagyon nagyon jó lett :DDD
    SIESS a kövivel :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom!!
    Siess a kövivel!! :D

    VálaszTörlés
  3. Nézz be, vár egy kis meglepi!:)
    http://crossroad556.blogspot.hu/2014/07/koszonom-az-1.html

    VálaszTörlés