2014. július 24., csütörtök

3.fejezet

Sziasztok! 
Megérkezett a várva várt rész! Köszönöm a feliratkozokat és a dicsérő szavakat. 
A részről csak annyit, hogy van benne egy Pretty Little Liars-ös "poén" 
Még annyit, hogy szerintem mindenkinek kezd egyértelmű lenni, hogy itt más is lesz. 
UI: Ez a gif annyira aranyos!!!
És még annyit, hogy a díjat szerintem holnap ki tudom rakni. 
És...és boldog névnapot a legjobb barátnőmnek egy bizonyos Horváth Kingának! Neki ajánlanám a részt! 



Másnap reggel magamtól keltem vagy ahogyan anyám mondja kidobott az ágy. Megnéztem mennyi az idő, és pontban 8 óra volt. Szóval van időm reggelizni még. Utam egyből a fürdőbe vezet ahol lefürdők, azután egy törülközött tekerek magam köré, majd  megnézem magamat a tükörben. Na, Neymar most mondja hogy nem az időnek öltöztem, de szerintem ha így meglátna nem ezt jegyezné meg elsőnek hanem letépné rólam a törülközött.  Igen, határozottan ez lenne. Megfésülöm a hajamat, majd a szobában felveszem a fehérneműmet, egy Audrey Hepburn-ös pólót, és  a tegnapi sortomat, és a bakancsomat. Bezárom a szobám ajtaját, kis családom két tagjával pont találkozok a lift előtt. Anyáék előre engednek. A következő emeleten egy lány szál be a liftbe szintén a családjával, de valamit súg a szintén lány tesójának.  Lent a hallban utánam többen is összesúgnak, de persze mikor megfordulok semmi. Az étteremben, egyből a kajás asztalhoz megyek ahonnan elég sok ennivalót eltulajdonítok, a rántottát egyből magamévá teszem ahogyan a többi kaját is-. Ellie Goulding kellemes hangját hallom mellőlem. Megnézem kihív. Nem...isten ments, hogy ezt felvegyem.
- Nem szeretnéd felvenni? - hallom meg anyám hangját
- Nem - válaszolom és már állnék is fel.
- Egyszer beszélned kell vele, Tess - jön most apám hangja
- Ő sem beszélt velem mikor szakított - válaszolom, és elhagyom az éttermet. Kinézek a hall nagy ablakain és meglátom a tegnapi autót. Körbe nézek és meglátom a kis Davit, ő is engem hisz elkezd felém futni. Nekem elég csak sétálni de félúton pont feltudom kapni.
- Hogy vagy? - kérdezem
- Jól, és te Tessa?
- Nagyszerűen - válaszolom, és leteszem. Ellie még mindig énekel. Nem veszem fel. Neymar is ideér hozzám, és puszit nyom az arcomra.
- Nem akarod felvenni?  - kérdezi
-  Mit? - kérdezek vissza
- Anyámat azt! - mondja miközben befogja a fia fülét, én ezen jót mosolygok és közben David Lucca pedig a próbálja levenni az apja kezeit a füléről
-  Nem nem veszem fel, és főleg nem anyádat - vágok vissza
- Miért nem veszed fel? - nézz rám fel, miközben a fiával birkózik
- Közöd - nézek rá
- Elég sok - mondja, én ezt pedig egy szem forgatással díjazom
- Felmegyek a szobámba átöltözöm és mehetünk - mondom neki
- Miért még jobban beakarsz öltözni? - villant rám egy mosolyt
- csak sminkelni akartam és egy ruhát felvenni
- Miért, így is szép vagy - mondja, valamiért hittem neki. Volt valami a tekintetében. Ezután Ellie is bekussolt így 5 perc után. Elköszönök anyáméktól majd beszállok a "pasim" mellé. Davi hátulról szól hozzánk mi pedig hallgatjuk mintha a messiás szólna hozzánk. A kisfiú a kedvenc meséjéről beszél nekünk mi pedig mindig két választ adunk neki,  na, neee vagy tényleg, ő pedig annál lelkesebb. Neymar végig mosolyog ahogyan a fiú mesél. A focistát tanulmányozom miközben a rádióban elindul a Love Runs Out . Mosolyától gödröcskék lesznek az arcán ami még helyesebbé teszi. Várjunk milyenné? Egyátalan nem helyes. Szemei viszont ragyognak. Fullcap-ot visel ma is, amin a neve díszeleg. Egy nem túl diszkrét felső van még rajta, rövid nadrág és egy márkás cipőt. Ahogy végig fut a tekintetem az egész testén, tekintetem tetoválásain áll meg, és a vádliján. Tudtam hogy minden focistának izmos a vádlija de hogy ennyire? Aztán karjait nézem, azok is nem kicsit izmosak. Ryan Tedder hangja lengi be az egész kocsit. Hátra nézek és meglátom, hogy Davi már alszik. Neymar az utat nézi, és közben elkezd énekelni. Egész jó hangja van. Én is vele éneklek. Mikor dal véget ér rám néz.
- Ismered?
- Persze  - mosolygok - ez meg van?
Kikapcsolom a rádiót és elindítom a telefonomon az egyik kedvenc számomat. Ő a fejét rázza. Beáll a stadion parkolójába. Mikor a kocsi leáll Davi azonnal felébred és együtt megyünk tovább gyalog. Neymar-t első szóra beengedik és mi is bemegyünk vele. Nincs itt senki valahogy jól néz ki. Körbe nézek és meglátom milyen közel volt a székem a pályához.
- Gyere - fogja meg a kezemet Neymar és be visz az öltözőbe. A saját szekrényéhez visz és egy pólót ad a kezembe.
- Ez az a mez ami annyira tetszett - ad a kezembe egy Barcelona mezt. Megszagolom majd egyből el is dobom. Ez még mindig rohadt büdös. Elkezdek köhögni amin a focista persze nevet. Megszólal a telefonom már megint. Megnézem kihív  kihív már megint ő. A fejemet csóválom de végül felveszem.
- Mi a szart akarsz? - beszélek most angolul
- Tessie....én azt akarom, hogy velem legyél - mondja
- Majd én is küdök hozzád valakit ha így döntök, jó Mattiieeee? - ezután ki is nyomom majd érzem ahogyan egy könnycsepp folyik le az arcomon. Neymar magához húzz. Nem kérdezz semmit csak ölel. Én is átkarolom őt.
- Ki ez a Matt?
- Az exem - válaszolom
- Legközelebb felvegyem én, ha még nem olvasta volna a híreket most egyértelmű lesz neki, hogy velem vagy - mondja
- Oké - súgom - hozol labdát, Davi már biztos nem tudd várni
Már hozza is a labdát. Kéri, hogy üljek le a pálya szélére és figyeljem őket. Magyarul én leszek a bíró.  Ahogy Neymart nézem és a fiát valami melegség fogja át a szívemet. Neymar szeme csillog miközben a kisfiúval játszik. Davi pedig felnéz az apjára. Ahogy rúgják a bőrt egyre jobban látom hogy Neymar mindig hadja magát. Elkezdenek veszekedni miszerint Neymar csalt. Ezen jót nevetek, de Davinak adok igazat mire Neymar felkap és elkezd velem futni.
- Tegyél le! - verem a hátát
- Megéri ezt nekem? - kérdezi magától
- Meg! - verem tovább
- Oké! - mosolyog, és letesz. Puszit nyom az arcomra és megy vissza játszani.

***

Az étterem ahová mentünk nem volt más mint egy Meki.  
- Theresa, te mit kérsz? - kérdezi tőlem Neymar 
- Mindegy - válaszolom, elviszem Davit egy boxhoz ahová leülünk. Sok fiatalabb megnézz engem  és összesúgnak a hátam mögött. Persze tudom miért. Már mindenki tudja kivel járok. Rádióból  Bastille   szól, a dallamot a lábammal ütöm. 
- Tessa, te mi leszel ha nagy leszel? - szegezi nekem a kérdést Davi 
- Apukád felesége - hallom meg Neymar hangját mögülem. Az engem néző lányoknak pedig most tört össze a szíve. 
- Az is, de egyébként  ruha tervező - mosolygok rá - és te? 
- Én focista, mint apa - válaszol és enni kezd 
- És te Neymar, te mi szeretnél lenni? - fordulok felé 
- Theresa férje - mosolyog, mire én a vállába verek - egyébként focista mint eddig is 
Enni kezdek miközben a rádióban egy számomra ismeretlen dal szól, a srácoknak a számban eléggé nőies hangjuk van. Neymar és Davi egy meccset vitatnak meg miközben én eszem. Üzentem jött. 

Juliet: Mi van akkor te meg ez a félisten fociállat? 

Igen, Juliet a teljes ellentétem. Ő szőke, kék szemű hihetetlen jó lakkal. Viselkedésben is teljesen más mint én, hiperaktív és persze eléggé kreatív a szókincse arra hogyan fejezze azt ki hogy egy fiú helyes. 

Tessa: Igen, drága 

Juliet: Na, ne! Ha hazajössz hozd magaddal! De most mennem kell, hív anyám! 

Neymar kérdően nézz rám, de persze mosolyok is. 
- Félisten fociállat? - röhög 
- Juliet. Legjobb barátnőm - magyarázom mire bólint 
Kajálás után a kis Davit Neymar leadja az anyukájánál.  Nem ismerem a nőt, te biztosan szép ha egy ilyen helyes kisrácot tudod szülni. A focista vissza ül az autóba majd elkezd visszafelé vezetni. A szálloda előtt tesz ki. Ő is kitesz, és megint lemegyünk a tengerpartra. Megfogja a kezemet és a vízhez vezet. Leveszi  a cipőjét és begázol a vízbe. Én is leveszem a bakancsomat és bemegyek mellé. 
- Azta, végre valahogy nyáriasan nézel ki - dicsér meg, amit én egy fintorral nyugtázok. Ő magához húz. Háttérben elindul az egyik kedvenc számom . Neymar pedig megcsókol. Én vissza csókolom, és tudom, hogy mindenki minket nézz. Elég hamar elhúzódom tőle. Vissza visz a szállodához ami előtt egy puszit nyom az arcomra. Elköszönök tőle, majd felmegyek a lifttel az emeletre. Szobámba beérve egyből leveszem a ruháimat és pizsomát veszek fel. Bekapcsolom a tévét. 

Holnapután meccsem lesz, gyere el - Neymar 

Nem tudok, akkor megyek haza - T. 

Nem, érdekel drága. Te velem maradsz  - A 

Haha. A kis humor Harold. 

De vicces valaki. Hová menjek, a híd alá? - T. 

Fizetem neked még a szobát, vagy gyere hozzám  - Neymar

Erre nem válaszoltam, majd holnap megbeszéljük. Befekszem az ágyamba, de előtte felnézek a nettre vagyis inkább a twitteremre ahol azt látom hogy elég sok tinilány fotózott le minket. Kilépek a profilomból majd befekszem az ágyamba, és szép lassan elalszom...

8 megjegyzés:

  1. Hát nem tudok mit mondani :DDD
    Ez is fantasztikus lett mint az első kettő :DD
    PER-FECT
    Húú és azt hittem, hogy majd többet kell várni a részhez, de szerencsére nem :DD
    Már alig bírtam a seggemen meglenni mikor lesz új.
    SIESS a következővel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A következőre viszont kell várnotok, sajnos :)
      Ígérem gyorsan hozom a kövit :)

      Törlés
  2. Nagyon várom a folytatást! *-*
    Mikor várható a kövi??? :D

    VálaszTörlés
  3. Szia:) nagyonjo!:)
    Szeretnel bloghirdetest?:))
    Tobb olvaso neked is es nekem is !:)
    Ha benne vagy kuldom a blogom linkjet ami ugyancsak neymaros.
    Es tedd ki a blogba es en is kiteszem:)))) puszi♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:) Benne vagyok a cserében

      Törlés
    2. http://teamojr0.blogspot.hu/?m=1Amint gep kozelben leszek kiteszem a blogod:)

      Törlés
  4. mikor lesz új rész?
    már nagyon nagyon várom!! :D

    VálaszTörlés