2014. december 28., vasárnap

19.fejezet Nehéz Szülés

2 hónap elteltével, Juliet minden idejét velem tölti, mert szerinte bármikor szülhetek és akkor ki lenne velem? Szerintem csak Oscar-t akarja látni, de ő tudja. Én csak örülök annak ha itt van velem, nem vagyok egyedül és persze nem unatkozok.   Mint minden reggel Juliet is megérkezett. Ajtót nyitok neki, tökéletes mint mindig. Szőke haja befonva, sötét színű kabátja már ki van gombolva, így látni, hogy egy virágos ruha van rajta, harisnya, egy térdzokni és egy elegáns cipő. Beengedem ő pedig levetkőzik. Éppen kaját csináltam, folytatnám de Juliet nem engedi így leültet leültet.
- Juliet milyen nap van ma? - kérdezem
- Február 13, péntek - mondja
-Köszönöm
Bekapcsolom a tévét ahol arról van szó, hogy milyen jó lett Demi új klipje és a ruha amit Tessa Rose csinált neki direkt erre az alkalomra. Ezután jön még egy öngyilkossági kísérlet, egy drogos zenész. Juliet is megérkezik mellém, és együtt nézzük a tévét tovább. Juliet néha előkapja a telefonját mert az jelezz néha-néha felnevet máskor pedig szomorúan nézz.
- Ki az? - kérdezem
- Ha nem mondod el senkinek elmondom. - mondja
- Kinek mondjam? Anyámékkal nem beszélek, a családom többi tagjának? Vagy Neymar-nak, ja bocs vele nem beszélek, marad Lukas - mutatok a hasamra - de ő meg hall téged, és hidd nem mondja el senkinek
- Oscar-ral - mondja, és lehatja a fejét
- Juliet te meg ő?
- Igen! - vágja rá mérgesen - tudom elítélsz mert van gyereke, felesége is...de én szeretem őt Tess.
- Nem ítélek el, nem bírom azt a csajt, a lányuk pedig biztosan kedvelni fog. De mikor kezdődött és miért csak most tudom és elválik?
- 1 hónapja kezdődött, és ő nem akarta elmondani, és lehet sőt biztos, mert már elmondta, hogy válni akar, de azt még előttem - mondja
- Juliet e nagyon jó - mosolygok rá, ő is mosolyog.
Ezután mesélni kezd. Elmondja, hogy megcsókolta őt, és hogy az milyen volt, és persze a mosolya. Kinem hagyta volna az öleléseket és persze azt mikor lefeküdtek, részleteket nem kaptam de azt mondta fantasztikus volt, és hogy Oscar ott és akkor mondta ki a bűvös "sz" betűs szót. 1 hónap alatt ennyi mindent tudtak csinálni. És persze volt egy rosszul elsült vacsora is amit Oscar csinált magánál mivel már elhagyta a nejét, Juliet szerint a vacsora borzalmas volt.  Mosolyogva hallgattam őt, ahogyan beszél ahogyan arról mesél milyen csodálatos volt vele, és még mindig az.
Felhívtak az egyik üzletből, hogy ügyfél van aki rendelni akar tőlem. Elmentem  lefürödtem majd sminkeltem egy harisnyát vettem fel és egy fekete ruhát, ami látni engedte a hasamat, hogy már milyen nagy. Egy csizmát vettem fel és a kabátomat, Juliet is velem tartott így együtt indultunk el. Ő vezetett, a Young előtt állt meg, és kiszálltunk, bent az ügyfél mikor meglátott mosoly terült szét az arcán, majd azonnal le is fagyot mikor meglátta Juliet-et. Szőke barátnőm is egyből megállt, nem akart vitát.
- Tessa - jött oda hozzám Ludmilla, Oscar jövőbeli volt neje
- Szia - köszöntem neki oda
- Ruhát csináltatnék veled - mosolyog rám nyájasan
- Bocsánat de nem, itt van ezernyi ruha válasz - mutattam körbe
Ez persze szíven vághatta, Juliet-re nézett aki már elindult a bohém ruhák felé. Szánalmasan nézett rám, majd a barátnőmre.
- Akkor szerintem megyek a szembe levő üzletbe - mondja
- Nekik szükségük van a pénzedre tudod mióta itt vagyok valahogy nekik kevesebb jut - mondom.
Felháborodottan megy el, és tényleg be megy szembe a Summer - be. Megvonom a vállamat és a bevételről kérdezem a vezetőt, mikor éles fájdalom megy a hasamba, és felsikítok. Valami nedves csorog végig a rajtam először kicsi majd sok. Juliet már rohan is ki, velem együtt karöltve, az üzletvezető segít kivinni, nekem pedig egyre jobban fáj. Juliet egyetlen lámpát sem nézve rohan a kórházba velem, ahol az orvosom bent van. Hordágyra tesznek és onnan megyek a szülőszobára. Juliet tudja kiket hívjon elég sokszor elmondtam már neki. Az orvos arra szólit fel, hogy mélyeket lélegezek és mikor mondja nyomjak. Én pedig tettem amit kért, mintha egy örökké valóság telt volna el minden nyomja között mikor már abba kellet hagynom. Fájt nem is kicsit. Ha valaki azt mondja ez milyen jó, biztosan be van állva. Nyomtam mint az örült és mikor megmondták kint van a feje! Az az érzés, hogy már nincsen sok csodás volt. És mikor felsírt, mikor megláttam, tudtam megérte szenvedni. A kezembe adták őt, és csodás volt ahogyan ott volt. Megkérdezték a nevét de csak sokára tudtam megmondani. Lukas.Luke. Az én kicsi fiam. ez mosolygásra késztetett, ezután egy kicsit elvitték, hogy megvizsgálják biztosan nincsen baja. Engem pedig áttoltak egy kórterembe ahol egyedül voltam. Juliet jött be elsőnek majd az ápoló a kezében a fiammal. Juliet leült mellém, a kicsi pedig a kezembe került, jobban megnézve kék szeme van ami az enyém de sötét haja az apjáé, és persze az egész arca  Neymar-t idézi az emberekben hiába ilyen kicsi látni a hasonlóságot.
Aludt a kicsi, a nővér elmondta adtak neki tápszert egy kicsit, és elmondta mikor lehet érteni jönni reggel és meddig kell bevinni, de maradhat itt is, és persze nem is vittem vissza. Oscar jött be hozzánk. Egyből Juliet mögött állt meg és megfogta a kezét.
- Hoztam neki valamit - mosolygott, és elővette a  kis sapkát, csíkos volt, kék alapon sárga csíkok, egyből rá is adtam. Így feküdt a karomban, a kis sapkában és egy aranyos kék rugdalózóban. Juliet boldogan nézett ránk.
- Hívtad anyukámat? - kérdeztem
- Persze - mosolyogott
- Mint mondod mikor jönnek? - kérdeztem
- Mivel a látogatási időnek vége, mi is csak Oscar pénzének segítségével vagyunk itt, így holnap jönnek be - mosolygót rám. - de most megfoghatom?
- Gyere - mondtam neki, és óvatosan odaadtam neki a fiamat. Jól állt neki a gyerek.  Oscar mellé állt, itt voltunk mi hárman akik mindig egymásnak voltak, de valaki hiányzik. Az a valaki akinek kint kellett volna állnia, büszkén mondani a fia nevét, akinek könnyek kellettek volna, hogy folyjanak a szeméből örömében, akinek elsőnek kellett volna megfogni a fiát, az akinek boldogan kéne hívnia a családod, hogy apa lett, akinek most mellettem kéne lennie, és néznie a fiát, hogy biztosan jól van e, és rászólni a legjobb barátainkra, hogy már elég az ő gyereke. Akinek most felém kéne hajolnia és megcsókolni, és egy szeretlek kéne mondania. De ez csak álom, ő most azt sem tudja, hogy másodszor is apa lett, de nem fogja tudni, nem fognak együtt horgászni, vagy focizni, esetleg meccsre menni, vagy biciklizni tanulni, leszidni a fiát, hogy kihasználja a lányokat, vagy mikor az első hölgyet haza hozza. Neki ez nem lesz. Nem fogja hallani az első szavát a kicsinek, ez mind ki fog maradni, egy hülye éjszaka miatt 3 ember fog szenvedi jobban mondva 2 mert a 3. a 2. létezéséről sem tudd.......

Sziasztok! 
Hogy tetszett? 
És kinek, hogy telt a karácsony? 
Kinek mit hozott a Jézuska? 
Nekem sminket, zenekaros pólókat Walking Dead-es felsőt, 
és persze könyveket(, Sallinger-t, Leiner Laurát, és persze a Beatles könyvet) 
Ezeket vártam a legjobban de persze még elég sok mindent. 
Előre is Boldog Új Évet mindenkinek! 

3 megjegyzés:

  1. Szia! *_*
    Imádtam nagyon-nagyon jól megirtad..!: )
    :*
    De mond már, együtt lesznek még valaha???????:/

    VálaszTörlés
  2. Szia!:)
    Egyszerűen IMÁDOM a blogodat! Eszméletlenül jól írsz!!
    Mikor jön a kövi rész?:)
    Így utólag is Boldog Karácsonyt,és Boldog Új Évet neked!:*

    VálaszTörlés
  3. Imadom es remelem minel elobb raersz es hozod a kobi reszt mert iszonyat jo lett <3

    VálaszTörlés