2014. december 20., szombat

18.fejezet Veszekedések.....

Nehezen kellek ki az ágyból a tegnapi után, és talán az is benne van, hogy 7 hónapja várok már gyereket. Neymar itt van és valamit akar. Felhívót és bocsánatot kért, de mit gondolt majd megkapja? Kész röhej a csávó. Első utam a konyhába vezet ahol csinálok magamnak píritost. narancs levet iszom a kenyérhez amit megvajazok. Reggeli után a fürdőbe megyek ahol lezuhanyzom, és sminkelek. A szobámban egy egyszerű fekete pólót veszek fel fekete farmerrel és bakanccsal. Elrakom a dolgaimat majd elmegyek itthonról. Először megint a Young-ba megyek ami 1 órája van nyitva, ma még nem volt vevőm. Bemegyek az irodámba és elkezdem csinálni a tegnap rendelt ruhát. Egy vörös ruha lett, térd alá ér, csónak nyaka van. Varrás közben néha-néha megszúrtam az ujjamat, de annyira nem fáj.
Mire végzek már ebéd idő van így kivételesen most elmegyek és már ma szerintem be sem nézek.   Egy közeli étterembe megyek, körbe nézek és ki más ülne ott mint szereted nagynéném és lánya, de legalább az ikrek is ott vannak. Nicole vesz észre engem a családból és int is, na basszus nem úszom meg. Köszönök nekik. 
- Mi a helyzet? - kérdezi Nicole 
- Mi lenne? - kérdezek vissza 
- Látom varrtál - mondja 
- Igen, tudod van aki dolgozik - mosolygok rá szánalmasan 
- Az is munka amit ő csinál - mondja most a nagynéném.
- Mi? Dugni? Vagy vásárolni? Esetleg plasztikai sebészhez járni? - kérdezek vissza röhögve. Az ikrek is mosolyognak rajta. A többiek már annyira nem.  
- Miért te nem ezt csináltad a focista mellett? - nézz rám szánalmasan - mert hát valaki felcsinált. 
Nagynéném ahogyan mondta, annál szánakozóbb és lesajnálóbb nem is lehetne. Utálom. Hogyan lehet ő anya testvére? 
- Igen. és ha azt mondom, hogy csak egy szavamba kerül és a gyerekem apja megint velem lenne? 
Ezzel pedig felálltam. Autóba ültem majd elhajtottam egy másik étterembe. Nincsen messze a stadiontól így reméltem Oscar-t is itt találom de csalódnom kellett. Bementem és leülök egy asztalhoz. Rendelek valami finomnak ígérkező kaját. Mikor a pincér kihozza boldogan kezdek neki. Nem gondolok a nagynénémre aki bántott, mert tudom nem a saját hibámból lettem egyedül. 
Megettem a kajámat majd kifizettem, és ekkor kaptam egy üzenetet Oscar-tól, miszerint menjek egy kicsit a stadionba majd onnan menjünk hozzájuk. Autóba ültem és oda mentem a stadionhoz. Mikor kiszálltam egyből bementem. A hasamat fogtam mivel Luke felébredt. Lassan mentem nem siettem sehová sem. Mikor bementem a pályán Schürlét láttam meg elsőnek akit köszöntöttem is. A holnap esti meccsre gyúrt. Megkérdeztem Oscart hol találom, azt mondta most ment öltözni. Elindultam az öltöző felé, de a folyosón ott vár ő. A falnak támaszkodik és éppen a telefonját basztatja, és annyit mormol, Tessa nem fog örülni. Young  felsőt visel, és fekete nadrágot, és bakancsot. 
- Minek nem fogok örülni? - kérdezem 
Felnézz.  Elmosolyodik ezzel rabul ejtve engem. Végig nézz rajtam és tekintete megállapodik a hasamon. A hasamon amin éppen a kezem van, és ami már nagy. Túl nagy. 
- Semminek. - mondja és beszélni is alig tudd 
- Davi, hogy van? - kérdezem 
- Meg van. Mindig rólad kérdezz. - mondja 
- Az jó. - mondom csak, hogy mondjak valamit. 
- Ki az  apja? - kérdezi 
- Davinek? Szerintem te. - terelem a témát 
- azt tudom, de neki aki benned van - mondja 
- Titok - válaszolom 
- Szóval nem én.  
- Ezt nem mondtam 
- De azt sem, hogy nem. Ezek szerint nem csak én vagyok a ludas. Nem csak én csaltalak meg! Vagyis, én nem is tudom, hogy mit teszek. 
- Én nem csaltalak meg! Te voltál az! Én is voltam részeg, de nem csaltalak meg, tudod én az agyam után nem mentem, nem a testi vágyaim után te esetedbe a farkad után! - kiabálom 
- Tessa, tőlem csinálhattad volna! Igen. fájna de mindenki megérdemel egy második esélyt. - kiabál 
- Igen? Megnéztem volna  a fejedet ám! Mit szóltál volna ha hallod ahogyan dugok valakivel! - kiabálom. Luke csinál bent valamit, és az a valami nagyon fáj. 
- Lehet, hogy nem tetszett volna, de megbocsátottam volna, de tudod miért? Ezt figyeld! Szeretlek. 
- Nagyon örülök neki. - mondom szarkaztikusan - a lány is biztosan örült  neki akit dugtál . Ja és akivel a hajó utat töltöttél a VB után. 
-  Tessa.... - fogja meg a kezemet 
Már én is sírók. Ahogyan ő is. Ahogy fogja a kezemet. 
- Látod? Azt csináljuk amit eddig is. Veszekszünk. - mondom és elmegyek. Nem várok Oscar-ra nem érdekel. Sietek haza. Otthon pedig Julietet hívóm. Annyit kérek maradjon itt velem. Ő pedig jött. Sírtam neki. Mindent elmondtam ami bántott. Ő pedig csak ölelt és a karjaiban aludthatam el, de mikor felkeltem akkor persze már a kanapén feküdtem. A plafont bámulva gondolkozom. Tudja, hogy terhes vagyok, és sejti, hogy én vagyok az apja. Folynak a könnyeim és gondolkozok, azon, hogy megérdemli, e  hogy együtt legyünk. Julietet nézem aki hiába nem mondja tudom, hogy szereti Oscar-t. Nem mondja de tudom, hogy fáj neki. A fejemet csóválom. Rohadt nehéz ez a szerelem....

4 megjegyzés: