2014. október 14., kedd

Helyzetjelentés!!!!

Sziasztok, drágáim!
1 hete sikeressen befejeztem utazó pályafutásomat és szombaton a cserediákom is hazament Németországba így jövő héten szerintem érkezni fog a blog új része amitt megpróbálok hosssssszúra írni:) Ha gondoljàtok tartok nektek élmény beszámolót az útjaimról:)
Addig is itt egy kép róla
(barna lány, a sötétebb hajúközel a kamerához
) és egy barátnőmről Hannáról( mögöttem) mellettem pedig Lina az ő cserediákja Hanna mellett pedig Lara az enyém - ez a cserediák alatt készült. A második 
Ausztriában egy gleccseren. 
Nem tudom mennyire látszik de az ott hó és egy tó. 

2 megjegyzés:

  1. Azthittem, hogy már nem is fogsz írni :/ :) Amúgy mesélj még a nyaralásodról.. :) És várjuk a kövi rész is :3

    VálaszTörlés
  2. Olyan nem lesz:) Csak gondoltam így könnyebb válaszolni:) Örülök hogy várod:)

    VálaszTörlés